دختر توی آینه

ابر وباد ودریا گفتن حس عاشقی همینه ...

دختر توی آینه

ابر وباد ودریا گفتن حس عاشقی همینه ...

آرزوهای عسل

سر خاک به عسل گفتم بریم شمع روشن کنیم ..اونم قبول کرد ..وقتی داشت شمعا رو روشن میکرد بهش گفتم عسل جونم هر شمعی که روشن میکنی یه آرزو کن تو دلت ... بعد که داشتیم بر میگشتیم بهم گفت :

_ آیدا میدونی چه آرزویی کردم ؟

_ نه چه آرزویی کردی؟!

_ آرزو کردم عمو هرمز و عمو علی و عمو ناصر دوباره برگردن ؟!

_ قربونت برم الهی ... شاید خدا آرزوتو برآورده کرد .( چیز دیگه ایم میتونستم بهش بگم؟)

( عمو هرمز شوهر خالم بود که میشد شوهر عمه ی عسل ... عمو علی داییمه که عموی عسل میشد اگه بود( که با منم تا نه ماهگیم بوده ) عمو ناصرم که بابامه دیگه !)

                                                   

دلم میخواد خالی از هر فکری باشم این چند هفته ی باقی مونده ی سرنوشت ساز رو !

نظرات 5 + ارسال نظر
م س ا ف ر شنبه 11 خرداد 1387 ساعت 12:42 ق.ظ http://sheva.blogsky.com/

اگه بتونی به جمله ی آخرت عمل کنی خیلی فوق العادست.خودت بهتر از هر کسی می دونی که تمرکز بیشتر از هر چیزی میتونه بهت کمک کنه.

جله ی آخرم چی بود ؟؟؟!!‌ برم ببینم (نیشخند)

ارتباط شنبه 11 خرداد 1387 ساعت 07:41 ق.ظ http://www.ertebat.blogsky.com

سلام
یکی از دوستان پیشنهاد کرد وبلاگتون رو ببینم . واقعا وبلاگ جالبی دارید . مطالب هم واقعا به دردبخوره .
دلم می خواد باهم تبادل لینک داشته باشیم . دوست دارم لینکتون رو تو سایتم داشته باشم تا هر وقت هم خودم و هم بازدید کننده هام دلمون خواست بتونیم بهت سر بزنیم .
اگه مایل به تبادل لینک باشید وبلاگ من رو با نام
۩۞۩ بی پرده زنان و مردان را ببینید ۩۞۩ لینک کنید . و حتما به من اطلاع بدید که وبلاگ شما رو با چه نامی لینک کنم .

ندا شنبه 11 خرداد 1387 ساعت 11:58 ب.ظ http://milk-way.blogfa.com/

سلام
با این که خیلی جونی ولی خیلی خوب می نویسی و خیلی روان بیان میکنی
امید وارم تو کنکور موفق باشی و ببینی که این همه تلاش ودرد پشت و....
الکی بوده
اگه دوست داشتی یه سر بزن و اینکه می خوام لینکت کنم با اجازه

سلام
ممنونم..
مطمئنا همینه ... انقدر ماها امدواریم که بعدش همه چیز برامون پوچ میشه ...
من سر زدم اما نتونستم کامنت بذارم ... حتما اجازه مام دست شماس ..::)

ارتباط یکشنبه 12 خرداد 1387 ساعت 06:15 ق.ظ http://www.ertebat.blogsky.com

خیلی ممنون

محیا دوشنبه 13 خرداد 1387 ساعت 10:45 ق.ظ

اوخیییی...الهییییییییییی...


انشالله که این چند هفته خیلی خیلی خوب سپری می شه :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد