دختر توی آینه

ابر وباد ودریا گفتن حس عاشقی همینه ...

دختر توی آینه

ابر وباد ودریا گفتن حس عاشقی همینه ...

بیست

در آستانه ی بیست سالگی به سر میبرم ! نمیدانم قرار است چه بشود !!! اما میدانم هر چه اتفاق بیفتد زیباست !  

خیلی سعی کردم وقتی کیک را میاورند شاد باشم خیلی شاد باشم ... بچه ها همه سوت زدند جیغ زدند دست زدند ..تولدت مبارک خواندند واقعا سورپرایز بزرگی بود .. اما باز هم چندان خوشحال نشدم ... کلی سر به سرم گذاشتند و با چاقو رقصیدند و برایم آرزوهای خوب کردند و من فقط لبخند زدم ... و من همچنان گوشه ایی از دلم خالی بود و جایی خالی بین جمع بدجور آزارم میداد .. جای خالی ایی که شاید هیچ وقت پر نشود ! جایی که من درون قلبم خالی گذاشتم ... بیست سال تمام شد و من همچنان دوستش میدارم و من همچنان دلتنگم ...  

تولدت مبارک آیدای بیست ساله ... آیدای دلتنگ عاشق تولدت مبارک ..

نظرات 14 + ارسال نظر
امیر دوشنبه 12 مرداد 1388 ساعت 12:13 ق.ظ

حاهای خالی که هرگز پر نمیشن
متاسفم اما میدونم یعنی چی
من که وقتی بین جمع و نبود اون احساس تنهایی میکردم و سعی میکردم اشک هام رو پنهان کنم
۶ سال میگذره خیلی اتفاقات افتاده
اما وقتی میریم اونورا
چشمم دنبالشه
یا به امید اینکه آخرین نفر باشه وقتی در بسته میشه
اما در بسته میشه
اون نیست

اما در بسته میشه اما اون نیست ...

مرسی که انقده خوب فهمیدی چی میگم ... یه حسه مشترکه ..:)

یک دانشجوی اقتصادی دوشنبه 12 مرداد 1388 ساعت 12:47 ق.ظ http://www.sam.blogsky.com

سلام
تولدتون مبارک

مرسی مرسی

نینو دوشنبه 12 مرداد 1388 ساعت 03:40 ق.ظ

تولدت مبارک
دو شب پیش تو پست قبلی کامنت گذاشته بودم واسه تولدت که سرعتم افتضاح بود فکر کنم ثبت نشد.
شاد باشی

مرسییی

آره اومد من تایید نکرده بودم که حالا کردم :)

[ بدون نام ] دوشنبه 12 مرداد 1388 ساعت 10:09 ق.ظ

سلام سلام !
مبارک باشه دوستم ..احساس میکنم باید 20 پر باشه از احساساته جدید و نو ..پر از احساساته متفاوت .آیدا رها کن خودتو
این عاشقی انگار تمومی نداره .رهایی هم همینطور !

خب دیگه تمومی نداره ... منم رهاش میکنم اون منو رها نمیکنه ...

هومن دوشنبه 12 مرداد 1388 ساعت 04:19 ب.ظ

چی بگم آیدایی دیگه
ولی خوب ایرادم نمی گیرم چون می دونم احتمالا حق داری

میدونم خسته کننده اس این غرای من !! اما ...

[ بدون نام ] سه‌شنبه 13 مرداد 1388 ساعت 08:49 ق.ظ

نمی دونم منو یادت میاد یا نه
یه زمانی شدکه هیچکدوم از پستامون بدون کامنت هم دیگه نبود

اما مس اینکه همه عوض شده
حتی تو
حتی وبلاگت

دارم جایی می رم که باید با همه خاطره هام خداحافظی کنم
اینجا هیچ وقت خاطره نداشتم اما جای قبلی...
خوشحالم که اسمم هنوز یه گوشه ایش مونده

فقط اومدم بهت بگم

سلام
و تولدت مبارک

برخی تو
قهرمان فراموش شده

سلام :)

اولش که یه آی دی دیدم نفهمیدم کی هستی ..
اما آخر متنت اسمت .. یادم اومد راست میگی ..همه عوض میشن .. خاصیت زمانه !
خیلی خوشحال شدم ... خیلییی ... واقعا راست میگم ..بعضی وقتا دیدن دوستای قدیمی هر چند کوچیک ادمو خیلی خوشحال میکنه .. ممنونم :)

علی چهارشنبه 14 مرداد 1388 ساعت 03:34 ب.ظ http://1363-5-14..blogfa.com

مرداد ، ای داغترین ، از اینکه مرا در آغوش گرفته ای آرامم...

تو هم مردادی هستی ... کلا مردادیا آدمای باحالین ... قبول که داری ؟؟ (چشمک) (خنده )

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 15 مرداد 1388 ساعت 04:00 ق.ظ http://silent

سلام
دیدم یه کامنت بی نام وسط کامنت ها جا خوش کرده بهتر دیدم یه نشونی از خودم بذارم هر چند فرقی نمیکنه . مهم پیام آدمیه .
مبارک باشه . 20 سالگیتو میگم . به حرمت 20 سالی که گذشت 20 شاخه گل برای تو (ولی نمیتونم بهت بدم) .
آره سخته ... سخته کسی نباشه ... سخته ، خیلی سخت .
فقط اونایی میدونن چقدر سخته که کشیده باشن .
اما دنیاست دیگه . نه میماند و نه مانده .
بهتره جای خالی ها رو نگاه نکنیم (اما نمیشه) .
بگم 120 سالگیت بیام وبت تبریک بگم دروغ گفتم . اما شاید سال دیگه (اگه زنده بودم) .

ممنونم از گلهات ..من گرفتمشون :)
آره بابام همیشه میگفت نمیه ی پر لیوان رو نگاه کن :)

ایشالا که بیای و ببینیمت :)

صالح پنج‌شنبه 15 مرداد 1388 ساعت 02:11 ب.ظ http://ashrafi.blogsky.com

تولدت مبارکت.تولد ۲۰ سالگی من یه ماه دیگه س .راستی ۲۰ سال خودش خیلییه مگه نه !!!
به روزم

تولد تو هم پیشاپیش مبارک:)

آره کمم نیستاااا ..

مترسک نقاش جمعه 16 مرداد 1388 ساعت 01:48 ب.ظ http://matarsak-n.persianblog.ir/

اعتقاد دارم تولد معمولا روز خوبی از آب در نمیاد ! میتونم تصور کنم موقع فوت کردن شمع چه آرزویی داشتی ...امیدوارم تقدیر به بهترین صورت برات رقم بخوره ...

ممنونم :)

یه عاشق شنبه 17 مرداد 1388 ساعت 01:19 ب.ظ http://arezoo62.blogsky.com

سلام تولدتون مبارک امیدوارم لحظات خوبی داشته باشی

[ بدون نام ] شنبه 17 مرداد 1388 ساعت 06:20 ب.ظ

:(

سعید دوشنبه 19 مرداد 1388 ساعت 12:11 ق.ظ http://mastaneh.blogsky.com

سلام ...

تولدت با یه عالمه تاخیر مبارک! ایشالا که سالیان سال باقی و برقرار و سبز و ماندگار باشی ... (خوراکم که مجری بشم!)

آیدا جان نمی دونم چی بگم... الان بغض دارم! فقط می تونم بگم دقیقا حست رو حس می کنم!

سلام
مرسی دوستم ..مرسی ..

چه قدر خوبه که بعضی وقتا بعضیها حتی شده برای لحظه ایی آدم رو درک میکنن :)

محمد حسین جمعه 23 مرداد 1388 ساعت 07:16 ق.ظ http://www.hosein1992.blogfa.com

سلام خیلی بد کسی آدم رو درک نکنه به قول دوستام می گن هنوز بچ ای که تو زندگی شست بخوره مگه آدم ارزو مرگ کنه شکست در زنگی نیست به هر حال عالی بود منتظرتم هیچ کس نمیتونه ما جوانان را اونتور که باید درک کنه

آره شاید سخته که درکمون کنن !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد