دختر توی آینه

ابر وباد ودریا گفتن حس عاشقی همینه ...

دختر توی آینه

ابر وباد ودریا گفتن حس عاشقی همینه ...

نیمه شبانه ...

ساعت ۱۱ شب میخوابم ... خوابم میبره ! از صبح ی جورایی همش خوابم .. سر گیجه دارم ٬ نمیدونم چمه ! با اینکه از صبح خوابم بازم ساعت ۱۱ چشام در حال رفتنه ! میخوابم و ساعت ۳ از خواب میپرم ٬ حالا دیگه خوابم نمیبره ...  از جام بلند میشم میرم دم پنجره ..باد خنکی میزنه توی صورتم .. آسمون یکم قرمزه و ابرای سفید تیکه تیکه تیکه و اون ستاره که همیشه جلوی پنجره ی اتاقمه .. دیگه رسما بیدار میشم ... دلم تنگ میشه ... تنگ میشه واسه ی چیزایی که دارن کم کم برای خودم هم گنگ مبهم میشن !‌ تنگ میشه برای کسی که ... من عادت دارم به این دلتنگیا .. اما بیقراریش هنوز اذیتم میکنه !!‌  

 

پ.ن :رفتم دکتر .. مرض خاصی ندارم ... یه سری داروی محدود داد و گفت باید حتما ورزش کنی و رژیم غذایی و همین دیگه ... گفت خوب میشی .. چیزیت نیست !! (خدایا شکرت)

نظرات 9 + ارسال نظر
آیدا یکشنبه 8 شهریور 1388 ساعت 04:13 ب.ظ http://www.a-strange1991.persianblog.ir/

سلام آیدا جونم
آخخخخخخخخخخخخخخ جون اول
آپم
دوس داشتی بیا
با حضور سبزت خوشحالم می کنی

مریم دوشنبه 9 شهریور 1388 ساعت 06:41 ق.ظ http://shaparakha.blogsky.com

ஜƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ شاپرک های خیالی Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஜ
***********سلام************
[گل]*•. .♥.•.¸*¸.•*´¨`*•.¸[گل]
******وبلاگ خوبی داری*******
[گل]*•. .♥.•.¸*¸.•*´¨`*•.¸[گل]
***********به روزم************
[گل]*•. .♥.•.¸*¸.•*´¨`*•.¸[گل]
***اگه دوست داشتی سر بزن****
[گل]*•. .♥.•.¸*¸.•*´¨`*•.¸[گل]
ஜƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ شاپرک های خیالی Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஜ

هومن دوشنبه 9 شهریور 1388 ساعت 08:06 ق.ظ

خدا رو شکر که چیزی نیست..آیدا دیگه پاشو بدو برو ورزش وگرنه....
خوابالوی بی خواب!!!

خب منم میخوامبدوم برم ..ولی فعلا همه برنامه ها قاطیه !!!‌:)) حالا درستش میکنم ..فعلا تا برم باشگاه که پیاده رویمو شروع کردم :)
خیلی باحال گفتی خابالوی بیخواب ..اصن برازندمه :))

آیدا دوشنبه 9 شهریور 1388 ساعت 04:01 ب.ظ http://a-strange1991.persianblog.ir/

سلام آیدا جون
این آدرس اون یکی بلاگمه!
حتما سربزن!
یادت نره هاااااااااااااا
راستی
با تبادل لینک موافقی؟؟؟

آیدا دوشنبه 9 شهریور 1388 ساعت 04:03 ب.ظ http://ayda-strange1991.persianblog.ir/

اینو می گفتماااااااا
آدرس قبلی اشتباه شد

فریده دوشنبه 9 شهریور 1388 ساعت 06:35 ب.ظ http://sezavaree-eshgh.blogsky.com

سلام دوست عزیز. وبلاگ زیبایی دارید. با تبادل لینک موافقید؟ لطفآ خبرم کنید. اگه دوست دارید منو هم با عنوان
.: تنها عشق:. لینک کنید. ممنون.

نهال جمعه 13 شهریور 1388 ساعت 02:56 ب.ظ

سلام
خواب که عالیه !بعدشم که تو حالت خوبه .پس بخواب دیگه !
اینجا کسی نمیزاره من زیاد بخوابم ..خیلی بده

میلمو واست نوشتم عزیزم .اولین باره ادرس جیملمو به کسی میدم !

خوابم نمیبره دیگه ...
به جاش اینجا کسی به من کاری نداره .. البته از این به بعد خیلی هم کار دارن ...

نهال جمعه 13 شهریور 1388 ساعت 04:36 ب.ظ

آیدا دو ساعت داشتم تایپ میکردم همه چیو برات گفتم از سیر تا پیاز اما دستم خورد و همه چی یهویی نا پدید شد .
وایسا فردا واست دوباره مینویسم دقیق ..

اینی که میلمو به هیچ کس ندادم واسه این بود که خیلی سکرته واسه این بود که تازه درستش کردم !

آخ آخ مرسی عزیزم از همه چی :)

آره فهمیدم ..کلی هم خندیدم :)) مبارک باشه ..

نوشزاد یکشنبه 15 شهریور 1388 ساعت 12:16 ق.ظ

ایشالا که بری تو کارش!
هیچی هم نیست ایشالا
بوسسسسسسسس

بووووووووووووووووسسسسسسسسسس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد