دختر توی آینه

ابر وباد ودریا گفتن حس عاشقی همینه ...

دختر توی آینه

ابر وباد ودریا گفتن حس عاشقی همینه ...

نقاشی ...

دیروز صبح با مامان و دوتا از دوستای دانشگاهش (خاله های هنرمند نقاش) رفتیم موزه ی هنر های معاصر ... آثار نقاشان بزرگ دنیا بود .. واقعا عالی بودن .. من که تپش قلب گرفته بودم از شدت خوشحالی .. جای تمام دوستامو خالی کردم اونجا ..چیزهایی دیدم و فهمیدم که باورم نمیشدن ... از کارهای ویکتور وازارلی خیلی خوشم اومد .البته بیشتر شبیه کارهای گرافیکی بود تا نقاشی ..اما محشر بودن .. یکی از کارهاش کره ایی بود که به حالت سه بعدی از بوم بیرون زده بود .. البته این یقیین بیننده بود که این کره از بوم بیرون اومده .. در صورتی که اگر روی بوم دست میکشیدی میفهمیدی که این طور نیست و نقاشی کاملا روی سطح صافی قرار گرفته .. (البته هیچ کس اجازه نداره توی نمایشگاه به تابلویی دست بزنه !) انقدر این کره سه بعدی واقعی بود که من هر کاری میکردم حتی برای یک ثانیه هم نمیتونستم حس کنم که روی بود صافه .. واقعا باور نکردنی بود !‌ 

فقط یک کار از ونگک بود که اون هم واقعا محشر بود .. خیلی بودن ..بیشترشونو دوست داشتم ..توی همون چند ساعت کلی چیز یاد گرفتم .. کلی لذت بردم ..  

 

تابلوی خودکشی ( مرد ارغوانی در حال پریدن ) از اندی وارهول ..منو یاد کسی انداخت ..

نظرات 4 + ارسال نظر
محمد حسین شنبه 24 مرداد 1388 ساعت 12:31 ق.ظ http://www.hosein1992.blogfa.com

سلام خسته نباشید ممنون که آمدی راستش تمامی هنرمندان معروف کارهایشان زیباست

مرسی ..
خواهش میکنم کاری نکردم که ..
همشون نه .. ولی خیلیاشون آره ..

نهال شنبه 24 مرداد 1388 ساعت 11:25 ق.ظ http://fazmetr.blogsky.com

سلام آیدا
خوش گذشته انگاری ...منم راستش یه ماه پیش رفتم اما اون موقع یادمه خیلی عجله ای شد چون تا پایان نمایشگاه یه روز مونده بود !.
منم عاشق کارای وازارلی شدم ..اما میدونی تو بد ترین محیط ممکنه گذاشته شده بودن ...ته راهرویی که طولش به زوز یه سه متر میرسه که یار 1 در 1 میزارن اونم سبک اپ آرت !خوب معلومه که وحشتناک میشه ...به هر حال خوب بود که توی ایرانم اومدن ..

نه جای این تابلوی وازارلی همین دایره هه خیلی خوب بود .. یکی دیگش بود که خیلی خوب نبود اما جای این خیلی عالی بود :)
حالا دوباره یه دوره دیگه میذارن .. من که اونم میرم .. تو هم حتما برو خانوم هنرمند ..بوس بوس

محمد حسین شنبه 24 مرداد 1388 ساعت 12:34 ب.ظ http://www.hosein1992.blogfa.com

سلام ممنون که آمدی ما میتونیم با هم لینک کنیم منتظرتم

محمد حسین دوشنبه 26 مرداد 1388 ساعت 01:33 ق.ظ http://ww.hosein1992.blogfa.com

سلام بدو بیا آپیدم........

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد