دختر توی آینه

ابر وباد ودریا گفتن حس عاشقی همینه ...

دختر توی آینه

ابر وباد ودریا گفتن حس عاشقی همینه ...

بگو بخشیدمت ...

من بهترم .. خیلی خیلی بهترم .. یه چیزایی رو قبول کردم ! از یه چیزایی هم نمیتونم بگذرم ! حالا شاید بعدا راجع بهشون صحبت کردم ... 

اما حالا میخوام از یه چیزای دیگه بگم ... یه جورایی از دست خودم عصبانیم ! یه کارایی کردم که خیلی خوب نبودن !‌ مثلا یکیش اینه که یادم نمونده بود تولد یکی از دوستای خوبم ۷ اردیبهشته ... البته یادم نرفته بودا ! اما نمیدونم چرا همش فک میکردم که ۱۱ ام هستش .. خیلی حالم گرفته شد وقتی فهمیدم از روز تولدش گذشته و بهش تبریک نگفتم ! یعنی انگار که اب شدم رفتم توی زمین ! این دوست که میگم کسیه که تو تمام این سالای سختیم با من بوده ! یه آدم واقعا مهربون و دوست داشتنیه .. کسی که واقعا لیاقت دوستیای خوب رو داره ! نه اینکه منی که انقده آدم ........... هستم ! (جای خالی رو خودتون با هر بدو بیراهی که میخواین پر کنین )  هومن جان من همین جا جلوی همه ی بچه ها ازت معذرت خواهی میکنم .. و میدونم که تو انقدر بخشنده و مهربونی که وقتی گفتم شرمنده شدم گفتی کاش نمیگفتی بهمون و از این حرفا ... ولی خب من از دست خودم عصبانیم :)) 

 

به قول محمد بخشیدی ؟ بگو بخشیدمت

نظرات 4 + ارسال نظر
نینو پنج‌شنبه 10 اردیبهشت 1388 ساعت 12:18 ق.ظ

نمی خوام در مورد مساله تو نظر بدم اما من وقتی فهمیدم یه نفر رو دوست ندارم که تولدشو یادم رفت.فکر می کردم دوسش دارم.از یکی دو ماه قبل همش یادم بود که تولدش داره میاد.اما درست روز تولدش رو یادم رفت و یکی دو روز بعدش یادم اومد که تولدش بود.از همون روز بود که دیگه بهش فکر نکردم.شاید مسخره باشه اما نظرم این بود که اگه واقعا دوسش داشتم تولدش هم یادم می موند.

نمیدونم دوست داشتنی که در موردش حرف میزنی از چه جنسیه ؟

اما من هومن و چند تا دیگه از دوستام خیلی وقته که با هم دوستیم و خیلی وقته که همو میشناسیم و خیلی هم همو دوست داریم ... مشکل من دوست داشتن و نداشتن دوستام نیست آخه ... مشکل من خودمم ... خود خود من (لبخند)

شاپکده پنج‌شنبه 10 اردیبهشت 1388 ساعت 02:20 ق.ظ http://www.shopkadeh.com/?cat=62

100 فیلم جدید سال 2008 و 2009 به همراه زیرنویس فارسی با کیفیتی بالا و بدون هیچ دخل و تصرفی !!!
در سبک های : اکشن ، درام ، عاشقانه ، کمدی ، تخیلی و .....

برای کسب اطلاعات بیشتر به ادرس http://www.shopkadeh.com/?cat=62 مراجعه کنید.

موفق باشید.

هومن پنج‌شنبه 10 اردیبهشت 1388 ساعت 10:33 ق.ظ

آیدا این چی حرفیه...؟
مهم اینه که من می دونم یادم بودین.
کاری نکردی که احتیاج به بخشیدن داشته باشه اما اگه می خوای بگم میگم بخشیدم..
آیدا می خوام اون سه نقطه رو هم خودم پر کنم: آیدا یه دوست واقعی برای من یه آدم با ارزش که همه احساساتش واقعیه.
ولی اون شب از اینکه گفتم واقعا پشیمون شدم یعنی اشتباه کردم.ناراحتتون کردم.
شماهام دیگه منو واقعا شرمنده می کنین...اینجوریام که می گین خوب نیستم...فقط همیشه سعی می کنم که واقعا دوست باشم..امیدوارم موفق بوده باشم.مرسی دوسته خوب و مهربون

همین که واقعا دوستی خودش یه دنیا ارزشه دوستم :))

مترسک نقاش! دوشنبه 14 اردیبهشت 1388 ساعت 01:36 ب.ظ http://matarsak-n.persianblog.ir

آیدا جونم منم همچین اتفاقی برام افتاده اما مطمئن باش اون اونقدری که تو فکر میکنی ازت ناراحت نیست ( بوس )

آره خودش ۱۰۰ بار گفت :)

بوس بوس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد