دختر توی آینه

ابر وباد ودریا گفتن حس عاشقی همینه ...

دختر توی آینه

ابر وباد ودریا گفتن حس عاشقی همینه ...

اسم تو هر اسمی که هست ..مثل غزل که عاشقانه اس ..پر وسوسه مثل سفر

مامان همیشه زنگ میزنه و میگه بچه زود پاشو بیا خونه .. همیشه میذاری همه ی مردای آپارتمان هم میان میرن خونه هاشون بعد تو میای .. زشته خب دختر جان .. منم هیشه میگم باشه اما بازم همون موقع میرسم ! مثلا 9 تا 9:30 بعضی وقتام زودتر ! حالا مثلا کجام ی خونه ی نوشی اینام که یه ربع پیاده راهه تا خونه یا با نوشی اینا بیرونم که بازم تا از سر خیابون آروم آروم با هم بیایم و همه مغازه ها رو دونه دونه نگاه کنیم و نظر بدیم و قیمت کنیم و یه سری چیز میزم بخریم خب معلومه دیر میشه دیگه !

اونشب که میومدم ماه بالای سرم بود ... هر وقت دلتنگم .. هر وقت عاشق ترم ماه رو میبینم .. همیشه بالای سرمه یا تو قاب پنجره ی اتاقمه ..

دیروز خیلی خسته شدم ! رسیدم خونه دیگه نفسم بالا نمیومد ! 5 ساعت و نیم شدید ورزش کردم ! باید یکم کمش کنم ! یهو میبرم و خسته میشم بعد خیلی بد میشه ! البته برم دانشگاه کمتر که میشه ورزشم ! خانوم مربی جونممقرار شده روزای فرد عصر ایروبیک بگیره همونجا ..دیگه عالی میشه ایروبیکشم برم .. عاشق ایروبیکم .. چند وقته نرفتم دلم بدجوری تنگه :)

آدم بعضی وقتا یه چیزایی رو دیر میفهمه ! من هنوزم بزرگ نشدم انگار ! چرا خب خیلی تغییر کردم اما هنوز کار دارم ! فک میکنم همه ی آدما همینطورین تا آخر عمرشون ! خب ولی همیشه میگم این دفعه دیگه گند نمیزنم اما بازم میزنم ..بعد میمونم توی پشیمونیو ناراحتی گندی که زدم !! خب شاید ... بیخیال ! اینجا هم نمیشه دیگه ...

راستی بهار اسارتتون مبارک ! فک که میکنم میبینم چه کردن .. چه شد ! برم دیگه ..نمیدونم چرا نمیتونم جدیدا درست درمون بنویسم ! فعلا ..

نظرات 6 + ارسال نظر
محمود سه‌شنبه 22 بهمن 1387 ساعت 01:55 ب.ظ http://www.zanjanhistory.blogsky.com

سلام وب لاگ جالب و قشنگی داری
بهت تبریک می گم
خوشحال می شم اگه به ما هم سر بزنی



www.zanjanhistory.blogsky.com

گروه اکسیر سه‌شنبه 22 بهمن 1387 ساعت 03:00 ب.ظ http://www.ex1r.com

با سلام.

وبلاگ جالب و پرمحتواییی دارید . تبریک میگم . خوشحال میشیم از وبسایت ما هم دیدن کنید.

ما در وبسایت خود با برنامه های نظیر اسپمر رایگان رومها ، اموزش تخصصی هک ایدی و سایت ، سورسهای کمیاب و درخواستی شما ، مقالات جالب و ... منتظر شما هستیم.

موفق باشید.

گروه اکسیر سه‌شنبه 22 بهمن 1387 ساعت 03:28 ب.ظ http://www.ex1r.com

با سلام.

وبلاگ جالب و پرمحتواییی دارید . تبریک میگم . خوشحال میشیم از وبسایت ما هم دیدن کنید.

ما در وبسایت خود با برنامه های نظیر اسپمر رایگان رومها ، اموزش تخصصی هک ایدی و سایت ، سورسهای کمیاب و درخواستی شما ، مقالات جالب و ... منتظر شما هستیم.

موفق باشید.

هومن چهارشنبه 23 بهمن 1387 ساعت 12:03 ب.ظ http://www.hoomy.persianblog.ir

خب مامان دیگه...مامانا همین طورن..دسته خودشونم نیست خب نگران میشن..چاره ای نیست باید کنار اومد

نه تو حسابی دیگه ورزشکار شدی...آره اگه فکر می کنی یه خورده کمش کن

راستی بهار خودت مبارک (چشمک) به ما چه اصلا... ما که دیگه تموم شدیم..ایشالا نسلای بعد

آره خب کنار میاییییممم :)))

م س ا ف ر چهارشنبه 23 بهمن 1387 ساعت 06:00 ب.ظ

خب حق داری دیر بری خونه.اصولا دخترا از یه جایی که کلی مغازه داره رد میشن همین میشه دیگه.طبیعیه:دی
اون قسمت یکی مونده به آخر رو شدیدا احساس می کنم و به نظرم حق با توئه.اینکه همیشه میگی ایندفعه درست میشه و کار رو درست انجام میدم و اینکه با خودت قرار میذاری افتضاح به بار نیاری اما ...
نمیشه.سخته واقعا.

آزه آفرین دقیقا همینه کاملا طبیعیهه :)))

اماااا ... آزه سخته !

نهال شنبه 26 بهمن 1387 ساعت 07:14 ب.ظ

به به

بیا و ببین که دعوت کردم داستان مینی مال بنویسی !!زود باش ....

چششممممممممم..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد