دختر توی آینه

ابر وباد ودریا گفتن حس عاشقی همینه ...

دختر توی آینه

ابر وباد ودریا گفتن حس عاشقی همینه ...

تنها :یعنی تو نباشی

تنها یعنی بی تو  

                        

                                  و به جز این هیچ واژه ایی نمیتواند

                                  خلوت شبهای مرا پر کند !

 

تنها یعنی تو نباشی

                                                       

                                   و این همیشه پایان شادیهاست

 

تنها یعنی با تو نبودن

                                                      

                                   و این همیشه بدترین راه است

 

تنها یعنی تو را نداشتن

                                                          

                                و این تمام لحظه های من است! 

 

                                  

                                                                                          (آیدا)

نظرات 4 + ارسال نظر
یه دیوونه ی پا پتی ... یکشنبه 6 بهمن 1387 ساعت 06:55 ب.ظ

نمی دونم ! ! !

شاید خیلی قشنگ باشه شایدم خیلی افتضاح ...



هومن یکشنبه 6 بهمن 1387 ساعت 09:46 ب.ظ http://www.hoomy.persianblog.ir

آیدا جالب بود...یعنی قشنگ نوشتی
.
.
.
و تنهایی یعنی..شاید انتظاری بی پایان
و شاید هم آینده ای شیرین تر از چیزی که فکرش رو می کنی.

سلام همسایه های 5 سه‌شنبه 8 بهمن 1387 ساعت 09:35 ق.ظ http://rezatehranii5.blogsky.com

سلام.با شعری از خودم منتظرتم.

mxu سه‌شنبه 8 بهمن 1387 ساعت 08:18 ب.ظ

خوب پس منم شعر میگم

*********
ساکت و تنها حریف غم شدم
تا ابد با این دلت همدم شدم
تا که در دنیای خود با این دلم
یار بی چون و چرا کم کم شدم
********

ربطشو خودمم نمیدونم !!!!

قشنگ بود مرسی :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد