دختر توی آینه

ابر وباد ودریا گفتن حس عاشقی همینه ...

دختر توی آینه

ابر وباد ودریا گفتن حس عاشقی همینه ...

دارم آروم آروم مرگو به جون میخرم .. دیدی چی اومد سرم؟

جدیدا آدما و شخصیتای متفاوتشون خیلی برام مهم شدن ! عنی خب با بزرگ شدنم و بیشتر قرار گرفتنم توی اجتماع دارم خیلی چیزای تازه ایی رو میبینم که هم جالبن هم اعصاب خورد کنن هم غم انگیزن هم خوشحال کننده ان .. همین که به آدم درسای بزرگی رو میدن ! الان بنا به موقعیتی که دارم جایی هستم که بیشتر آدماش یعنی 99% از قشر غنی جامعه هستن (البته از نظر مالی ! یعنی بهتره بگم بیشترشون فقط از نظر مالی ! و صد البته که باعث تاسف زیاده !) وقتی بهشون نگاه میکنم هیچ حس خوبی ندارم ! یعنی در اصل هیچ انرژی خاصی ازشون نمیگیرم ! یه جورایی همشون خنثی هستن برام ! یعنی نه انژی مثبتی و نه حتی منفی ایی !! یه جورایی خیلی پوچن ! با اینکه از نظر ظاهری خیلی رنگ و وارنگن اما از درون هیچ رنگی ندارن ! زلال نیستن ! شفاف هم نیستن ! نه مثل ابن نه مثل شیشه ..بیشتر به یه ورقه تلق (طلق ؟؟) میمونن ! چمیدونم ! خلاصه که خیلی باهاشون حال نمیکنم ! ولی هنوز نمیدونم که همه مولتی میلیاردرها اینجوری هستن یا ؟؟؟

حالا از هرچه بگذریم سخن دوست خوش تر است .. امممممم ببخشین حالا دوست کی هست ؟؟؟ یاد این اهنگ مسخره هه افتادم یارو میخونه با این دوست با اون دوست توی جاده ی چالوس ..وای یعنی خدای آهنگه هاااا .. حتما برین گوش بدین بخندین !

من خیلی خسته ام ی اینکه دو ساعت خوابیدم اما هنوز انگار میخوام بالا بیارم ! نمدونم چرا ! فچ کنم خیلی به شدت کار کردم امروز ... برم بخوابم بهتره ..پس فعلا  

 

پی نوشت : اگر کسی موفقیت بطلبداما اوضاع را برای شکست آماده کند دچار همان وضعی خواهد شد که برای آن تدارک دیده است .(فلورانس اسکاول شین)

نظرات 7 + ارسال نظر
مصطفی دوشنبه 30 دی 1387 ساعت 10:26 ب.ظ http://www.Daftar20.coo.ir

سلام ایدای گرامی وبسایتت بیسیار عالیست من از وبلاگت لذت بردم
یه درخواستی این است که قالب وبلاگت رو تغییر دهیند به این خاطر که وبلااگ خوب شما با این وبلاگ ناساز گر نیست

به سایت من سری بزن وبلاگم دفتر خاطراتم .من تو را لینک کردم شما هم می تونید لینک کنید
سایت دیگرم www.nasle21.tebyan.net

سلام ...
ا چه جالب همی الان بهش نگاه میکردم به نظرم عالی اومد ! یعنی الان حس خوبی رو که باید داشته باشم به همین قالب ساده (یا ساده ترین قالب ) دارم .. و فکر میکنم همین حس کافی باشه :)
ممنون از این که لینک کردین .. من باید ببرسی کنم اگر (دلم خواست ) لینک میکنم :)

هومن دوشنبه 30 دی 1387 ساعت 11:34 ب.ظ http://www.hoomy.persianblog.ir

بیشترشون اینجورین..نه همه.
قبلنا بهتر بودن


[ بدون نام ] سه‌شنبه 1 بهمن 1387 ساعت 08:45 ق.ظ http://no-1.blogsky.com

سلام !
چه باحال در مورد آدما تفکر می کنی ، راست می گی ها ! بذار یه جمله فلسفی بگم در مورد اینجور آدما : اینقدر به مادیات فکر کردن که معنویات رو فراموش کردن !
من این آهنگو می خوااااااااااااام ! احتمالا آخره ریتمه !!!
خسته هم نباشید ، قالب وبلاگت هم خیلی هم خوبههه !

یه دیوونه ی پا پتی ... سه‌شنبه 1 بهمن 1387 ساعت 12:51 ب.ظ

ما سر خوشان مست عقل از دست داده ایم
همراز عشق و همنفس جام و باده ایم

بر ما بسی کمان ملامت کشیده اند
تا کار خود ز ابروی جانان گشاده ایم

- - - - - - - -
همه آدما پوچن!!! نمی دونستی... من .. تو ...همه... فقطظ وجود یه نفر هست که پوچی درش معنی نداره...پس بیخیال دنیا رفیق...
-------------
فدات.... دیوونه ی همیشگی!!!

م س ا ف ر سه‌شنبه 1 بهمن 1387 ساعت 04:18 ب.ظ

من فقط با قشر متوسط جامعه حال می کنم:دی
یعنی نه با اونایی که خیلی خیلی تو آسمون سیر می کنن و نه با اونایی که ته دره افتادن و گیر کردن.بودن با هردوشون واسه م عذاب آوره.

نهال جمعه 4 بهمن 1387 ساعت 07:49 ب.ظ http://fazmetr.blogsky.com

اصولا آدم در برابر چیزای جدید مقاومت میکنه !و سخت ارتباط برقرار میکنه ..نمیدونم من که این مدلیم ...
خدا رو شکر که میلیارد نشدیم که ازمون بدت بیاد !!میدونی ؟!؟!

میلیاردر بودن و نبودن مهم نیست ! مهم انسان بودنه .. که من کم دیدم عزیزم :)‌
میدونی ؟ بدم نمیاد حتی هیچ حسی ندارم بهشون ... اونایی که بدن .. خوبم دیدم توشون اما کم خیلیی کم :)
چی رو میدونم ؟

mxu پنج‌شنبه 10 بهمن 1387 ساعت 11:07 ق.ظ

آدمای میلیاردر (بچه مایه دار) مثل درخت انار میمونن .
میدونی خصلت درخت انار چیه ؟! خصلتش نوع میوشه . بعضی انار ها رو میبینی که خیلی روشون سرخه اما داخلشون دونه های کوچولو و بی ریختی داره . اما بعضی های دیگشون !!!
نمیدونم چرا انار رو مثال زدم . اما خوب مثال مثاله .
آدم خودش ذاتش پاک باشه . میلیاردر و غیر نداره .
آدم میتونه هیچ چی نداشته باشه ولی آدم باشه :)

آره اینم حرفی آدم ذاتش خوب باشه !‌ اگه ذاتش خوب باشه دیگه هیچ جوره تغییر نمیکنه :)
تن آدمی شریف است به جان آدمیت
نه همین لباس زیباست نشان ادمیت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد