دختر توی آینه

ابر وباد ودریا گفتن حس عاشقی همینه ...

دختر توی آینه

ابر وباد ودریا گفتن حس عاشقی همینه ...

تو اتاقم دارم از تنهایی آتیش میگیرم ...

دیدی یه وقتایی پری ..اما نمیتونی حرف بزنی ..حتی نمیتونی بنویسی .. دیدی ؟؟ (اگرم ندیدی حالا ببین !)  

 

چه حالی میده این یه روز درمیون ورزشه اونم روزی ۵ ساعت .. گوش شیطون کر این ماه رکورد شکوندمو دارم همشو میرم ! چه حال بیشتری میده اون خواب بعدش که اندازه مرگ آرامش داره ! همون یه ساعت مردن یه روز درمیونم واسه ما غنیمته !  

 

شنیدی میگن اولین عشق دختر باباشه ؟؟‌ آخریش ...؟  

اگه بگن ۲ ساعت بی وقفه از بابات بگو یعنی چیزی یادم میاد ؟ میتونم ۱۳ سال زندگی رو (که ۷ سالشم واقعا خوب یادم نیست ) یه جورایی تعریف کنم ؟؟؟ از بابا چی ؟؟ به جز این ۴ خطی که اینجا سالیی دوبار ازش میگم مگه دیگه کجا ازش حرف زدم ؟؟؟‌‌ (‌اصن کی میخواد گوش کنه ؟ کی براش اهمیت داره یکی که نیست دیگه ؟؟‌!)  

 

اگه سیگار بکشم چی میشه ؟؟؟ هیچی هاه ؟!  

 

بسه !

نظرات 6 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 23 دی 1387 ساعت 09:06 ب.ظ http://www.tavahom1.blogsky.com

سلام
نوشته های زیبایی داری...یه خورده عجیبن...یعنی احساست را زیبا نوشتی...به هر حال سیگار چیزه خوبی نیست...اگر بود همه ازش استفاده می کردن

سلام
شما هم لطف دارین ..
ب نکته ی خوبی اشاره کردین .. بیشتر این همه ی شما دارن ازش (سیگار) استفاده میکنن :))

م س ا ف ر سه‌شنبه 24 دی 1387 ساعت 12:49 ق.ظ

سیگار بد است.
اینو بهمون گفتن و همه مون می دونیم.سیگار کشیدنم مثه هزار تا کار دیگه س که می دونیم شاید درست نباشه ولی انجامش میدیم.قبلا خیلی روی سیگار حساس بودم و اگه یکی از دوستام میرفت طرفش هر کاری می کردم تا سیگار رو ترک کنه و مخصوصا روی سیگار کشیدن دخترها خیلی حساسیت داشتم.الان این حسو ندارم.می دونم سیگار کشیدن هم میتونه بخشی از اتفاقات روزمره مون باشه.
و البته این از بدبختی ماست(مخصوصا جوونا و نوجوونامون) که برای فرار از مشکلات و رسیدن به آرامش دست به دامن سیگار می شیم.
سیگار بد است اما...

ماشالله هزار ماشالله ..همه هم فقط اون بخش سیگار متنو میگیرناااا (چشمک)

آره بد است .. اما به درک که بد است ! این هم از ضعف ماست .(حالا بنده میگم اما یکم این ورزشه کمک کرده قوی شدم با اینکه دلم میخواد اصن طرفش نمیرم !‌ دختر پسرم که نداره! دیگه هیچی دخترو پسر نداره .. واسه روزمره بودن اما واقعا بده و زیااااد مخصوصا الان .. همه جقله جقله بچه !
من با اینکه دوست دارم با این که بعضی وقتا خودم ... اما وقتی دست یه پسر خیلی جوون یا نوجون توی خیابون میبینم خیلیی ناراحت میشمم خیلییی ...
فچ کنم دیوانه شدم !‌

[ بدون نام ] چهارشنبه 25 دی 1387 ساعت 09:39 ق.ظ http://no-1.blogsky.com

حالا من یه چیزی بگم ببینم دیدی یا نه !
دیدی همیشه پری ..حرف هم می زنی ..ولی بازم پری ..چون اون حرفایی رو که می خواستی بگی نگفتی ..دیدی؟؟

5ساعت تو یه روز ؟!!!!!!!!!! خیلی زیاده ... حالا چه ورزشی ؟!

سعی می کنم در مورد اولین عشق دختر ، چیزی نگم ...


راستی ... اون سمت راست صفحه رو چرا پاک کردی ، حداقل برای من که خیلی جالب بود ...

آره دیدم :))‌ خیلی دیدم !

بادی بیلدینگ !‌

والا واسه خودمم یه زمانی جالب بود ..اما تو این رمان این سه تا خط شر جالب تر بود برام :)

نهال چهارشنبه 25 دی 1387 ساعت 04:27 ب.ظ

اااا
چقده وقت داری که 5 ساعتم ورزش میکنی !!
اون نققه چینه چی میشه ؟یعنی بعد از آخریش ؟!

سیگار خوبه !اما خانومه ورزشکاره بادی بیلدینگ ی که روزی 5 ساعات میورزشه سیقار نمیچشه !اوچی ؟!

الان زیاد وقت دارم ... بیکار بیکارم :دی

واسه هر کی یه چیزی میشه دیگه .. همه که مثه هم نیستن :))

آفریییین ..آره خیلی خوبه (چشمک) آره دیگه واسه همینه این خانومه یکمی عذاب وجدان میگیره دیگه و تا خیلی به روح و روانش فشار نیاد طرفش نمیره :))))))))‌
تازه هفته ای یه دونه که دیگه این حرفارو نداره ..دارههه ؟؟؟؟؟؟ اصن به حسابم میاااد ؟؟؟ (چشمک)

کورش پنج‌شنبه 26 دی 1387 ساعت 09:12 ب.ظ http://www.kouhdaragh.blogsky.com/

aida jan nemikham klishe ee sobat konam vali shayad roohe babat razi nabashe sigar bekeshy ta tangye nafas nagerefty bezaresh kenar. ghadre bazi tanhaii haro bedooon

خب راضی نباشه :))

she پنج‌شنبه 26 دی 1387 ساعت 11:31 ب.ظ http://tavahom1.blogsky.com

بازم خوش به حالت...
۱۳ سال که خوبه...فقط بعضی وقتا میشه فهمید که حتی ثانیه ها هم چقدر میتونن مهم باشن...
من فقط ۴ سال باهاش بودم...انتظار داری چقدر حرف از این ۴ سال واسم مونده باشه؟چند تا صحنه؟...چقدر حرف؟...
کمه...خیلی کمه...اما با همه ی کم بودنش همین ها هم لحظه لحظه اش واسم با ارزشه...
و درست از همون روز اول همه اش رو حفظ کردم تا وقتی بزرگتر میشم یادم نره...
خیلی قشنگ و ساده مینویسی...مرسی که اومدی پیشمون...
ورزش هم عالیه... هم روحی هم جسمی...
امیدوارم همیشه شاد باشی

متاسفم .. میدونم واقعا ۴ سال هم کم بوده .. میشناسم کسانی رو که اصن پدرشون رو ندیدن .. اما میدونی چه دردی اینجا بین ماها مشترکه ؟؟
اینکه هممون بالاخره جای خالیشو توی مرحله مرحله ی زندگیمون حس میکنیم ! چه ۲ سال باهاش بوده باشیم چه ۱۰ سال چه هیچی ! مهم ترش اینه که الان نیستن !

ممنونم .. و خواهش میکنم :)

تو هم همینطور .:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد