دختر توی آینه

ابر وباد ودریا گفتن حس عاشقی همینه ...

دختر توی آینه

ابر وباد ودریا گفتن حس عاشقی همینه ...

من پر از وسوسه های رفتنم ...

گریه دارم گریه دارم گریه دارم ... از صبح گریه کردم ..اشک ریختم ... خوابیدم ! کارای مفیدم کردم اما گریه هم زیاد کردم ! هنوز هم دارم !  

چقدر بدم میاد از این هوای تاریک ساعت ۶ عصر ... که وقتی چشمامو از خواب گریه آلودم باز میکنم اتاقم تاریکه تاریکه !  

چقدر بدم میاد از خودم که انقدر بیهوده ام ... اینقدر دلبسته و وابسته ام !  چه قدر پوچ شدم ! انقدر که با تلنگری پودر و خاکستر میشم ‌! شکستنی هام که شکستن .... فقط موندن که تیکه هاشون گم بشن ! همه اش دنبال تیکه هاشون میدووم که گم نشن .. اما باز یکی میاد  پاشو میذاره رو یه تیکه و پودرش میکنه !!!  

حوصله ام سر رفته از خودم ! میدونستم ٬ میدونستم دوباره کم میارم .. همیشه بعد از مقاومتهایی که میکنم به اندازه بزرگی استقامتم و قدرتی که از خودم نشون میدم بعدش زیر بارش خم میشم ! تا میشم ...  

من دووم نمیارم اینجوری ... باز گم کردم ! زندگیمو گم کردم !‌ نتیجه ی تلاشمو ندیدم ! گمش کردم !  

خدایااااا کمکممم کن...

نظرات 6 + ارسال نظر
[ بدون نام ] شنبه 27 مهر 1387 ساعت 08:43 ب.ظ http://ayneh68.blogsky.com/

نگران نباش منم مثل تو دلم مثل ارد ه...............

قطب نما شنبه 27 مهر 1387 ساعت 08:52 ب.ظ

سلام

پیام مهمی از جانب خدا دارم واستون . ایشون فرمودن بهتون بگم :

اینقدر نک و ناله نکن . همه تو عرش کهیر زدن .
در ضمن فرمودن که کمک میفرمایند .

امید شنبه 27 مهر 1387 ساعت 09:47 ب.ظ http://ies.blogsky.com

سلام
بعضی وقت ها باید بی خیال بود ، بعد که آب ها از آسیاب افتاد دوباره جدی گرفت ؛ پس نیازی نیست که الآن رویداد های آزار دهنده را چندان جدی گرفت .

هومن شنبه 27 مهر 1387 ساعت 09:59 ب.ظ http://www.hoomy.persianblog.ir

آیدا پوچ نشدی خسته شدی..می دونم که خسته ای.
بعضی وقتا آدم طاقت تلنگرایی که قبلا به راحتی تحمل می کرده رو نداره.
نمی دونم کیه که پاشو می زاره رو اون تیکه ها و پودرش می کنه؟؟؟!!!و چرا؟!
انصافا نمی دونم چی باید بگم یا چه کمکی می تونم بکنم.
ولی خوب همین الان از خدا خواستم که کمکت کنه و دعا می کنم..امیدوارم دعاهام اثری داشته باشه.
حتما خدا کمک می کنه آیدا رو

م س ا ف ر چهارشنبه 1 آبان 1387 ساعت 01:00 ق.ظ

بی ربط:آلبوم محسن چاووشی رو اگه نخریدی برو بخر(دانلود نکنی ها).یه جور تلفیق حزن و اندوه و آرامشه.البته واسه گوش کردنش باید حوصله داشته باشی ولی فکر کنم ریتمش به شرایط این روزات بخوره.

دلم میخواست بخرم ... اما فک میکنم خیلی دپ باشه ... یه جورایی حوصله ی اینکه برم تو عالم دپرسی رو ندارم ... یعنی خودم که هستم نمیخوام انگولکش کنم بدتر شه ...:))))

! چهارشنبه 1 آبان 1387 ساعت 06:35 ق.ظ

سلام
اگه بگم درکت میکنم دروغ گفتم . اما اگه بگم درکت نمیکنم هم دروغ گفتم .
ریه آدمو سبک میکنه اما آدم باید بدونه برا چی گریه میکنه . ارزششو داره که گریه کنی یا نه ؟!
من هم هر وقت دلم پر میشه و به قول تو گفتنی زندگیمو گم میکنم گریه میکنم .
ولی ... به قول رئیس دانشگاهمون گفتنی بالا رو نگاه کنید .
حق یارت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد