دختر توی آینه

ابر وباد ودریا گفتن حس عاشقی همینه ...

دختر توی آینه

ابر وباد ودریا گفتن حس عاشقی همینه ...

عنوان ندارم !

* کاش میشد هنوز به اندازه ی همون سالها صادق بود ...کاش میشد با هر کسی صادقانه برخورد کرد و جواب خوبی گرفت ... کاش تا محبت میکردی عاشق نمیشدند ! کاش وقتی محبت میدیدی عاشق میشدی ... کاش همه چیز خوب بود و فقط غم بی پری بود ... کاش آن هم نبود ... کاش مادر بزرگ هنوز پیر نشده بود ! کاش پدر بزرگ بدون واکر هم راه میرفت ... و خیلی کاشک های دیگر ...

* من باز هم رد شدم ! نمیدونم به خاطر خنگیه ! به خاطر حواسپرتیه ! به خاطر حول شدنه ! به خاطر چیه نمیدونم !! اصل کاررو یاد گرفم ..اما خریت میکنم خیلی جاها !! البته از این افسر خانوم هم نباید گذشت با این امتحان گرفتنش ! که دلم میخواد ر چی فحش عالمه نصارش کنم ! نمیدونم چرا اما فکر میکنم با من لجه ! (نه برای اینکه بخوام کارمو توجیه کنم برای اینکه کارایی کرد که نمیفهمیدم واسه چی این کارارو میکنه !!) در ضمن تمام مدت امتحان سر من داد زد !!! در صورتی که یلی پیدا نمیکردم برای این کار احمقانه اش !! در هر صورت باز هم مهم نیست ... من به کارم ادامه میدم دیگه نمیخوام در موردش صحبت کنم ! حالا یا دوباره با همین امتحان میدم یا میذارم عوض شه یکی دو هفته دیگه امتحان میدم !

* این دو سه روزه خونه ی آزاده اینا بودم ! کلا خوش گذشته ! دایی رضا هم اومده از انگلیس .. یه پام خونه بابایی بوده ه پام خونه خاله اینا ...کلی با آزاده خندیدیم ..رفتیم بیرون ... اذیت و آزار کردیم ! هر کاری که دلمون خواسته کردیم خلاصه ! ( کار بدی نکردیمااا براشت بد نکنین !!!) امروز هم رفتیم هایلند ! شامپو خریدم .. دستمال مرطوب خریدم .. پاستیل خریدم ... کلی عطر بو کردم ! دوباره دلچی گابانا (لایت بلو ) رو آورده ... باید عطر بخرم .. عاشق لایت بلو ام اما بوش زمستونی نیست .. نمیدونم زمستونی چی بگیرم ! یه چیز جدید میخوام ... راستی بعد از لایت بلو عاشق نیناریچی ام .. همون دو طبقه هه .. نمیدونم اسمش چیه ! یکم بوش زنونس ! بوی یاس میده یه جورایی .. ولی عاشقشم !  این دوتا عطر نهایت آرامشو میارن واسه من ...

۱) همه غروب جمعه دلشون میگیره ... من غروب پنجشنبه ! با جمعه شبا ... تا ساعت 1 – 2 !! من دلیل دارم !! اونا چی دلیل دارن ؟؟؟

۲)خیلی چیزارو تو ذهنم نگه میدارم که بنویسم ! ما وقتی میام که بنویسم یادم نیست هیچ کدومو !! ماشالا به این حافظه ! گفتم حافظه برم یه فال حافظ بگیرم ! چه فال حافظایی میگیره این سایت لوسه واس آدم ... حالا لینکشو میذارم توی روزانه ها ..

۳)راستی مشکل این فونت وبلاگ من چیه ؟ تا حالا چند نفرتون گفتین بهم !! من که بازش میکنم و کامپیوترم مشکلی ندارم باهاش ... اگر همه مشکل دارین بگین که من یه فکر اساسی کنم واسه فونتو خودمو کامپیوترم ...

قربان شما  .. تا برنامه بعد خدا نگهدار : )

نظرات 6 + ارسال نظر
مهدی شنبه 27 مهر 1387 ساعت 12:13 ق.ظ http://gentleman.blogsky.com

سلام اول

مهدی شنبه 27 مهر 1387 ساعت 12:24 ق.ظ http://gentleman.blogsky.com

سلام
فونت وبلاگ که خوبه . کجاش بده؟
همه چیزها سنتی بودنش خوبه اونم فال حافظ!
موفق باشید

فرشته شنبه 27 مهر 1387 ساعت 12:27 ق.ظ http://www.jik-jik-jik.blogfa.com

:’\’\::|::/’::/’
....’\’\::’\:|:/’:/’/’....___,•’`¯`’•,
.....’\’\’\|/’/’/’......../..........._/
.......’\’\|/’/’...,.~~/=====_/
........[||||].....(_________)
.سلام...||.....,•’`.._....._....`’•,
..........||.../...... (o)(o)` ......\
..........||...|............ ...........I
..........||...\.......\____/......./
..........||.....’•,_............._,•’
.........,||….,~•¯¯\\\\(@)//__
.....,•’`.||.............////\\......`’•,
.....’,...||.............////O\\........\
..,•’`...,||•’`¯`’•,...////.....\\..….\
..’,_______,•’..///...O...../.....|
.......,|.||.........................\..….|
....../..||.............O.................I
/’¯¯`’•,_||............................./
_.’•.___.~...’`.......,’•._,.•’•,_..•’
.....’•.__,.•’•.,_.,.•’.......


من آپم ================ بدو بیــــــا.منتظرتـــــما=======
========================================
=============###======##=======###======
=======#======##======##======###=======
======###=====#############==###========
========##=####===========#####====###==
========###===================######====
==###==##=======================###=====
===####===========================##=##=
====##====================###======###==
====#===================#######=====#===
===##===================########====##==
===#=====####===========#######======#==
===#======###==============##========#==
===##===========================#===##==
===##==========================#====##==
====##=======================##====##===
=====##==####============####=====##====
======##====##############=======##=====
=======###=====================###======
==========###===============###=========
============#################===========
===================###==================
===================###==================
===================###==================

هومن شنبه 27 مهر 1387 ساعت 02:25 ب.ظ http://www.hoomy.persianblog.ir

امان از دست این کاش ها که همیشه هستن .. کاریشم انگار نمی شه کرد..البته شاید فقط با سعی بشه کمترش کرد..امتحانم که قرار شد بی خیال شیم.فکر نکنی بهش بهتره.مهمونیام که معلومه خوش می گذره و اینورام کم پیدا شدی..همیشه مهمونی و خوشی باشه ایشالا.
می دونی من پاستیل دوست دارما باز بگو پاستیل خریدم دل منو آب کن.(چشمک)
فونتتم مشکلی نداره به نظره من خوبه.

ااااااا کاشکی واسه تو هم خریده بودماااااا (چشمک)

قطب نما شنبه 27 مهر 1387 ساعت 08:56 ب.ظ

سلام

برای فونت لازم نیس فکر اساسی بکنین . اما واسه دلتنگی شبای جمعه چرا ! حتما یه فکر اساسی بکنین . یا بکنن . دوستانو میگم

حمید دوشنبه 19 اسفند 1387 ساعت 01:24 ق.ظ http://safireshab.blogspot.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد