دختر توی آینه

ابر وباد ودریا گفتن حس عاشقی همینه ...

دختر توی آینه

ابر وباد ودریا گفتن حس عاشقی همینه ...

رد شدممممممممم :)))

با اعتماد به نفس کامل گفتم من قبولم ! روز آخر قبل از امتحان با ماشین مربیم قشنگ خودم رانندگی میکردم و اون باهام کاری نداشت ! مامانمم که دیده بود گفت تو قبولی :))) حتی فکر میکردم آیین نامه قبول نشم ! اما فکر نمیکردم شهرو رد بشم ! اما رد شدم .. حالا میگین چرا؟ به خاطر یه سری چیزای همیشگی ... هول شدن الکیییی ..گرچه استرس نداشتمااا.. ولی خر بازی درآوردم ! من با ماشین خودمون تو چه سر بالایی ایی به چه خوبی دوردوفرمون زده بودم ... کلا رو دورم شک داشتم که عالیه ... آقا همون اول کار دورم رو به گند ترین نحو ممکن انجام دادم :))) پارک دوبلمو رفتم تو جدول ! دیگه بگم براتون یه جا اومدم دنده عقب بگیرم تو دورم پامو گذاشتم رو گاز !! خلاصه که گندی زدم .. افسر خانومم گفت متاسفم عزیزم .. چرا کنتر از دستت خارج شده؟ .. منم گفتم نمیدونم هول شدم .. حالا یه جلسه نوشت واسم ..  

البته به نظر من تقصیر ماشیتم بود .. این ماشین امتحان رو کم گاز میدادی میرفت ..اما ماشینی که من باهاش تمرین کرده بودم خیلی بیشتر باید گاز میدادی تا بره ... همین کلی گند زد به کار ما :))) حالا نمدونم یه دو جلسه با ماشین امتحان بگیرم .. مترسم مربیه ناراحت بشه .. اما به هر حال باید هفته ی دیگه قبول شم به هر نحوی که شده .. حوصله ندارم بمونه اصن !  

راستی این افسر امتحان خانوم بود .. ما ها هم براش اسم گذاشتیم بهش میگفتیم افسر خانوم .. 

حالا هم باید برم خونه عمه ناهید جونم ..ش تولد نداست یعنی تولدش که ۱۴ ام بود اما نشد بگیره گذاشت واسه آخر هفته .. ایشالله خوش بگذره بهم ... برم غذاهای عمه ناهیدو بخورم .. وایییییییی نمیدونین چه دستپختی داره که .. خوشمزه ..خوشمزه ..حتما بعدا براتون میگم که چی درست کرده بود ... 

دیگه برم کلی کار دارم .فعلا .

نظرات 13 + ارسال نظر
آرمان پنج‌شنبه 18 مهر 1387 ساعت 10:09 ق.ظ http://www.fucker.blogsky.com/

سلام.
خوبی؟
انشاالله این بار قبول میشی.
امیدوارم امشب هم جشن تولد بها خوش بگذره.
خدا نگهدار.

هومن پنج‌شنبه 18 مهر 1387 ساعت 08:10 ب.ظ http://www.hoomy.persianblog.ir

ایشالا که خوش بگذره...غذا هام نوش جون.
امتحانم هفته دیگه حتما قبولی

ناجی پنج‌شنبه 18 مهر 1387 ساعت 11:55 ب.ظ http://donyayeeshghoasheghi.blogfa.com

سلام عزیزم وب قشنگی دارین به ماهم سری بزن

احسان جمعه 19 مهر 1387 ساعت 01:33 ق.ظ http://sqr87.blogsky.com

تازه اولشه!!!
من بار پنجم قبول شدم! هر بار هم سر یه چیزایه پیش پا افتاده.
بار آخری اینقدر عرق کرده بودم و می لرزیدم که خود افسره متوجه شده بود. گفت خوب بود ولی خیلی استرس داری٬ برو... قبول!
تولد خوش بگذره

م س ا ف ر جمعه 19 مهر 1387 ساعت 01:35 ق.ظ

خب حالا اشکال نداره.تجربه شد تا دفعه بعدی مسلط شی به خودت.
بزودی می گیری و شیرینی بدهکار میشی.

سعید شنبه 20 مهر 1387 ساعت 09:38 ب.ظ http://mastaneh.blogsky.com

سلام ...

خسته نباشی :دی! البته منم دفعه ی اول رد شدم ... حالا خوبه اونجا جدول داشته منکه رفتم تو جوی آب سر پارک دوبل! خودمونیم هنوزم بعد ۶ سالی که گواهینامه گرفتنم میگذره پارک دوبل رو درست حسابی یاد نگرفتم! یه چیزی تو مایه های مشتق انتگراله برام! یاد نمی گیرم ...

شنیدم تو خارج با همون ماشینی که آموزش دیدی ازت امتحان میگیرن، اینجوری فکر کنم خیلی بهتر باشه ...

آهان ... افسر خانوم! ازون لحاظ! :دی

ایشالا دفعه بعد قبولی ...
خوش بگذره ...

بابا من دیگه همه چیم خوب شده بود با مربیم که بودم ! اصن بدجوری گند زدممممم :))
اره مربیم میگه خیلیا پارک دوبل بلت نیستن ناراحت نباشششش ...
آره منم شنیدم ..معلومه که خیلییی بهتره .. من اصن روی اون ماشین تسلط نداشتم !!!!
آره اونم از اون لحااظظ ...
ایشالله .. مرسی .. :)

سپیده یکشنبه 21 مهر 1387 ساعت 12:24 ب.ظ http://www.dardeshirin.blogfa.com

من امروز جلسه دوم شهری ام بود خودم احساس می کنم پیشرفت کردم فقط اشکالی که هست گاهی اوقات و نه همیشه موقع حرکت پامو سریع ازرو کلاژ برمی دارم و خاموش می کنم . اصلاً من دوست ندارم زیرپای مربی ام کلاژ و ترمز باشه تازه اون فرمونو هم بعضی موقعا می گیره بذار خودم برم بابا ... فکر این که یه روز دست فرمونم عالی بشه بدجوری قلقلکم می ده . موفق باشی .

آره بابا پیشرفت میکنی ... فقط سعی کن ریلکس باشیی ... نمیشه که اگه زیر پای اونا چیزی نباشه ..حتما تصادفای بدی خواهیم کرد مطمئن باش ... ولی بعضی جاهام بی دلیل میگکیرنشون میدونم .. من که این آخریا نمیذاشتم مربیم به هیچی دست و پا بزنه :))) همش بهش میگفتم اقای X به فرمون ن دست نزنین ... به دنده ی من دست نزنین ... حالا یه چیزی نذار دنده ات رو هیچ وقت خودشون عوض کنن .. بهشون بگو خودت عوض میکنی .. فقط بهت بگن !
حتما عالی میشه ..منم این فکرو دارم واسه خودم فقط مشکلی که هست یکم عصبیم :)))) که اونم دارم کار میکنم رو خودم ..

ملیکا یکشنبه 21 مهر 1387 ساعت 12:59 ب.ظ http://www.metalsoft-co.blogfa.com

سلام دوست عزیزم
ببین وبلاگت واقعا باحاله
من خیلی حال کردم
امیدوارم که با تبادل لینک موافق باشی
اگه موافق بودی من رو با عنوان :
@metalsoft-co - اس ام اس|عکس|موبایل@
لینک کن و بعد بیا بگو با چه اسمی بلینکمت
موفق باشی
بای تا های

سلام ...
کاش قسمت پروفایلم رو خونده بودی :))

! دوشنبه 22 مهر 1387 ساعت 06:00 ق.ظ http://سلام

وای وای وای . حالا اشکال نداره که اینجوری بازم افسر خانمی رو زیارت میکنی . تازشم به قل دیمیا گفتنی پایت قوی میشه .
برا همه پیش میاد . البته من هنوز گواهینامه امتحان ندادم چون حصله کلاس رتن رو ندارم . در اصل وقتشو ندارم . اما شاید تابستون !

دفعه بعد مطمدنم قبول میشی . چون اعتماد به نفست عالیه .
جشن خونه عمه اینا هم خوش بگذره . ما که این جمعه بابا مامان رو میفرستیم ونه خاله اینا برای .........!!!!
چقده خوشحالم الان .
راستیدر مورد IP من چقده خنگم ! خود بلاگ اسکای نشون میده .

فعلا

بابایی سه‌شنبه 23 مهر 1387 ساعت 10:05 ق.ظ http://9maho9roz.blogsky.com/

سلام... ممنونم که به وبلاگ سام سرزدی... انشالا که دفعه بعد قبولی... زیاد مهم نیست... بیخیال.

پیمانه چهارشنبه 24 مهر 1387 ساعت 07:48 ب.ظ http://pn1350.blogfa.com/

سلام . اشکالی ندارد . انشالله دفعه بعد .
آخی خوش به حالت ! اینقدر دلم می خواهد بروم مهمانی . مُردم از بس خودم پختم خودم خوردم ... اه

یاسر پنج‌شنبه 25 مهر 1387 ساعت 08:38 ق.ظ http://www.yegane-ye-man.blogfa.com

سلام .. ایشالا دفعه بعد حتمی قبولی خانوم...بعدشم می خواستم بگم که من هم هر کسی رو لینک نمی کنم.. چون وبلاگم خصوصیه. چون مطالب سمت راستتون عینه همون هاییه که من تو فکرم بود. و کاملا رک همه چیز رو گفته بودید.. خوشم اومد آبجی...لینکت کردم(دختر توی آینه ها)
به ما هم سر بزن.. خوشحال می شیم...راستی.. بزار بگم بدونی البته یه پیشنهاده .. اگه می تونید.. فونت مطالبتون رو طوری تنظیم کنید که کاربر پسند باشه...
خوشحال شدم . بای

yeki یکشنبه 28 مهر 1387 ساعت 09:56 ق.ظ

من که بار اول هنوز ماشینو روشن نکرده انداختنم بیرون...تو دنده استارت زده بودم

ایوللل .. نه بابا به من انقدر گفته ودن از ان کارا نکنی یه وقت حواسم بود :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد