دختر توی آینه

ابر وباد ودریا گفتن حس عاشقی همینه ...

دختر توی آینه

ابر وباد ودریا گفتن حس عاشقی همینه ...

هیچکی عاشقت اونجور که منم .نبودو نشد .لاف نمیزنم !

* * اونقدر تنهام که فقط خودمم ... اینم از منی که فکر میکردم خیلیا رو دارم ! هنوزم دارم اما تنهام !

* امروز رفتم منوچهری ! یه عالمه چمدون دیدم ... خب حالا کدومو بخرم ؟؟؟ (واسه این کار نرفته بودم ! هنوز خیلی زوده .)من دعا میکنم درست شه ...فقط کاش خدا باهام بازی نکنه ... حوصله و جنبه ی بازی کردن رو ندارم !

* رانندگی هم  خوبه  و داره بهتر میشه ! فقط فکر میکنم چه طور باید این مردم ابله رو تحمل کنم !!! خدا بهم زیاد صبر به ! خیلی زیاد ... چقدر مربیم خوبه ..خیلی خوبه ... دوستش میدارم J

* چه فالایی میگیرم اینروزا .. چه چیزایی میگه این حافظ .. باور میکنی؟

* * *خدایا خودت کمک کن .. دیگه اول و آخرش تویی دیگه ..

نظرات 5 + ارسال نظر
یونیکورن سه‌شنبه 26 شهریور 1387 ساعت 09:01 ب.ظ http://silveraster.blogsky.com

سلام .

من در جریان نیستم که چرا چمدون و چه مربی ای و کلا چی به چیه . اما امیدوارم خدا همیشه مواظبت باشه که هست .

شاد و سلامت باشی آیدا خانم .

مهدی سه‌شنبه 26 شهریور 1387 ساعت 09:07 ب.ظ http://spantman.blogsky.com

سلام دوست عزیز نمی دونم درست فهمیدم یا نه
شما باید کسی را دوست داشته باشید
البته از سبک نوشتنتون معلومه که باید عاشق شده باشید
این جریان برای من هم پیش اومده بود در سالها پیش
من هم مثل شما با حافظ فال می گرفتم
اما اون چیزی نشد که حافظ گفته بود
بحث سر این مسئله نیست که حافظ درست می گه یا ما اشتباه برداشت می کنیم نه اصلا
می خوام بهتون بگم که زندگی آینده را بر پلیه خیالات و فال و حتی به جرعت می گم احساسات بنیان نکنید
من عقیده دارم آدم ها باید عاشق بشوند اما هیچ وقت نباید با کسی که عاشقشون بودند ازدواج کنند ازدواج وسیله ای برای خراب کردن عشقه
دوستون دارم موفق باشین

سلام
کسی را دوست میداشتم ! حالا نمیدونم دوس ندارم راجع بهش حرف بزنم !
فال حافظ هم همش واسه عشق و عاشقی نیست که .. میتونه واسه هر چیزی باشه ..نه ؟

هومن سه‌شنبه 26 شهریور 1387 ساعت 09:37 ب.ظ http://www.hoomy.persiannlog.ir

خوشم اومد از متنت..خیلی خوب بود از دید من.
فرق داشت با روزای دیگه...
خدا......حافظ...چه دوستای خوبین...
بلی خدا ایشالا کمک می کنه

امیر(علیرضا) سه‌شنبه 26 شهریور 1387 ساعت 11:06 ب.ظ

سلام.

مربیت هم جزو همین مردم ابله باید باشه دیگه نه؟

یا مثلا همین من و شما.

ما هم بین همین مردمیم.

همه ابله نیستند! فقط اونقدری که باید باشند، هستند! مثل هر جامعه دیگه.

مشکلی اصلی ما و جامعه ما اینه که همه همدیگه رو ابله میدونن.

میدونم که از اینهمه نوشته ت فقط گیر دادم به یه تیکه ش و از اون نوشتم ولی خب مشکل منم اینه که بیشتر از دم اشکالات یه نوشته میگیرم تا امتیازات و خوبی هاش.

موفق باشی.

! شنبه 30 شهریور 1387 ساعت 03:01 ق.ظ

یادی از خواجه حافظ ما شیرازی ها کردن (البته من جل شیرازم و شیرازی نیستما) خودش سعادت میخواد . حافظ همیشه سعی میکنه راست بگه
بعدش هم هیچ کی جای خدا رو نمیگیره حتی من که تنهاترینم همیشه خدا رو دارم . اونم خیلی دوسش دارم . خیلی
خدا جون بشم فدات ...........؟!
فعلا مزاحم نمیشم هر وقت راننده شدی خبرم کن . خوش بحالت که مربیت خوبه . بعضی مربیها اعصاب ندارن !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد