دختر توی آینه

ابر وباد ودریا گفتن حس عاشقی همینه ...

دختر توی آینه

ابر وباد ودریا گفتن حس عاشقی همینه ...

شاید همین حالا ...

نمیدونم چرا قرار نیست من یکم به ارامش برسم ! شاید چون قانع نیستم نمیدونم ! شاید چون خیلی چیزا ... شایدم چون قراره از یه جایی به بعد به ارامشی برسم که تموم شدنی نباشه ... شاید باید زمان میگذشت و من بعد از این دو سال سختی و گذروندن این حالتا حالا به اینجا میرسیدم ... درسته که همیشه حرف از رفتن بوده و من همیشه خودم بودم که گفتم میخوام برم .. اما حالا به اون سن رسیدم که بتونم تا حدی روی پای خودم وایستم و میدونم هستن کسانی که ازم پشتیبانی کنن و این بهترین موقعیته برای رفتن و موندن ... نمیدونم .. شاید حالا زمانش باشه !

نظرات 7 + ارسال نظر

جای قلم توانای شما در حرفه ای ترین جامعه مجازی ایرانی ها خالی ست...

punisher شنبه 23 شهریور 1387 ساعت 03:24 ب.ظ http://www.blueboat.blogsky.com

weblog jalebi darin khosh hal misham sari web man bezani

شاسوسا شنبه 23 شهریور 1387 ساعت 03:31 ب.ظ http://shasusa.blogsky.com

با عرض سلام من تازه آمدم بلاگ اسکای
نوشته های شما رو خوندم. مبهم نوشتین اما فقط می تونم بگم رفتن یه آدم بودنش رو خلاصه نمی کنه! بودنش رو معنا می کنه!
من دارم تو وبم از عشق و بدبختی اون دورانم می گم. من رو خوشحال کنید.

هومن یکشنبه 24 شهریور 1387 ساعت 09:22 ق.ظ http://www.hoomy.persianblog.ir

امان از دست این شایدها...
خب تصمیم مهمیه باید همه فکراتو کنی..
درسته همیشه حرفش بوده ولی الان که جدی شده و وقت تصمیم گیری فرق داره..
ایشالا که تصمیمی که درست و به صلاحه می گیری

م س ا ف ر دوشنبه 25 شهریور 1387 ساعت 04:40 ق.ظ

حالا وقتشه.
وقتی که میتونی بعد از بررسی شرایط و فکر کردن به موقعیت های بعدیت انتخاب کنی.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 26 شهریور 1387 ساعت 04:14 ب.ظ

آرامش؟ گشتم نبود! نگرد نیست!

میگردم و پیداش میکنم !!

! شنبه 30 شهریور 1387 ساعت 02:58 ق.ظ

بابا آی پی .... رو دست میزنی دیه ... هان ؟! آی پی چه ربطی به اسمم داره ؟ نکنه آی پی همه رو حفظ میکنی ؟!

نمیدونم باز هم چی بگم . در مورد رفتن موندن خودت باید تصمیم بگیری اما مصلما (مسلما) دو زندگی هیچ چی مثل آرامش نیست . هیچ چی ....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد