دختر توی آینه

ابر وباد ودریا گفتن حس عاشقی همینه ...

دختر توی آینه

ابر وباد ودریا گفتن حس عاشقی همینه ...

فاصله یک عمره میدونم ...

 * من خوبم ... خیلی بهترم ... یعنی میخوام خوب باشم ... برای چی بد باشم ؟ برای کی بد باشم ؟ میخوام واسه خودم خوب باشم .  

 

* امشب خاله فائزه از سوئد میاد .. یه هفته دیگه مریم و بچه هاش و شوهرش ( دختر خاله بزرگه .همون خاله جوونه هاا) و ۱۰ مهر هم خال فرزانه و میلاد و نغمه و نوید از انگلیس میان ... یعنی چه شود هااا ... منم که دیگه بی کار اینش کلی خوبه .. دیگه حرص کنکورو کوفت و زهرمارم ندارم ... 

 

* از ۴ شنبه کلاسای رانندگی شهرم شروع میشه .. آیین نامه هم قبول نشدم .. دوباره باید بخونم .. هنوز نخوندم ... از بس همه ی کارام غاطی شدن با هم ... شنبه هم باید برم ثبت نام واسه دانشگاه !  

 

* حرف زیاد دارم اما وقت نه !!! افکارمم یه کم پراکندش .. باید جمعشون کنم ! یه هفته اس نرفتم باشگاه کلی قاطی کردم ..  مامان میگه همهاشو انجام میدی الان بهشون فکر نکن .. بذار بری ثبت نام کنی .. کلاسات مشخص بشه .. بعدش همه ی کارای دیگه اتو انجام میدی ... خب راست میگه :) امیدوارم بتونم یکم مغزمو خالییی کنم از این نگرانیهای بی مورد همیشگی !!

نظرات 11 + ارسال نظر
سیمین یکشنبه 17 شهریور 1387 ساعت 04:30 ب.ظ http://www.goldis.blogsky.com

یه احوالی هم از ما بژرس ... اگه وقت کردی ....

ببخشین خب شمااا؟؟؟؟!!

نیلو یکشنبه 17 شهریور 1387 ساعت 04:38 ب.ظ http://nilobala.blogfa.com

سلام آیدا جون امیدوارم خوب باشی
خوشحالم که اتفاقی اومدم اینجا اخه با خوندن مطلبت یاد چند سال پیش خودم افتاد اون وقتی که کنکور داشتم...
البته فک نکنی خیلی پیرم هاااا فقط ۲۱ سالمه:)
گواهینامه هم گرفتم شمام میتونی:)
رانندگیمم خوبه بدک نیس تا حالا که نکوبوندم:))
موفق باشی پیش منم بیا در مورد تبادل لینک هم نظرتو بگو
منتظرم

سلام عزیزم ممنونم :))
آره مطمئننا همه میتونن تازه همه بهم میگن راننده ی خوبی میشم :)))
کاشکی سمت راست وبلاگو خونده بودی :)

هومن یکشنبه 17 شهریور 1387 ساعت 07:31 ب.ظ http://www.hoomy.persianblog.ir

آره مامان راست می گه کلاسات مشخص شه برنامتم روبرا تر می شه.این مدتم که مهمونا می آن ایشالا بهت خیلی خوش بگذزه

بلی بلییی :)))

ممنونم .

امیر(علیرضا) یکشنبه 17 شهریور 1387 ساعت 11:57 ب.ظ

موفق باشی خانوم جان.

تبریک که آقا غوله رو کشتی. (بابا قاتل.)

همین. وقتت به خیر.

ممنونم :)

[ بدون نام ] سه‌شنبه 19 شهریور 1387 ساعت 12:45 ق.ظ

[ بدون نام ] سه‌شنبه 19 شهریور 1387 ساعت 12:56 ق.ظ

جیگرم خون شد تا این قسمت نطراتت باز بشه
راستی مبارک باشه قبولیت . بینم جدیدا اونو زدی یا قبلا هم بود و ما چشای کورمون رو باز نکرده بودیم ؟
چقده خوبه سر حالی (یعنی همون خوبی) ایشاا... همیشه ی خدا خوب باشی و فقط واسه خودت خوب باشی . اینجوری فک کنم بهتره
آیین نامه هم قبول میشی . کاری نداره که ؛ مهم شهریه که قبول بشی
راستی مهمون اومدن هم حال میده ها
فعلا بای

چیو زدم ؟؟؟
مرسی:)
آره خب میدونم قبول میشم اگه کامل ببخونم!! اون دفعه نصفه خونده بودم بازم تعداد غلطام کم بود :)))
بله خیلی خوبه ...
راستی چزا اسمتو نمینویسی ؟؟؟ بنویسی خیلی بهتره ...

بیژن سه‌شنبه 19 شهریور 1387 ساعت 09:30 ق.ظ http://www.ritajoon.blogfa.ir

ممنونم آیدا که وقت گذاشتی.نشد سلامتو به دریا برسونم.چون کامنتو بعد از برگشتم دیدم.امیدوارم خودت از نزدیگ سلامش کنی.
.
.
چرا اینقدر گرفته ای.تو مشکلی داری آیا؟

خواهش میکنم :))
عیبی نداره منم میدونسم رفتی گفتم اگر دیدی همون وسطا یه سلامی برسون که خب ندیدی !‌عیبی نداره که حالا آره ایشالا خودمم برم .. واقعا دلم مکه میخواد :)
گرفته ؟ مشکل؟ همه دارن ... بعضیا بزرگش میکنن حتما منم از همون دسته ام دیگه چمیدونم :)) (چشمک)

پیمانه شنبه 23 شهریور 1387 ساعت 02:08 ق.ظ http://pn1350.blogfa.com/

سلام . من عاشق مهمان هستم . خوش به حالتان !
منهم یک ماه پیش حال و روزگار ما را داشتم تازه از ایران برکشته بودم ٬ کارهای مهد کودک دخترم مانده بود ٬ ماه رمضان نزدیک بود و همزمان می شد با باز شدن مدرسه پسرم و مهد دخترم و ... خلاصه داشتم دیوانه می شدم ولی کارها یکی یکی ردیف شد . مطمئن هستم در مورد شما هم همینطور است .

سلام
:)
آره همه چی درست میشه با یکمی صبر ! :)

م س ا ف ر شنبه 23 شهریور 1387 ساعت 02:12 ق.ظ

من وقتی کارام زیاد میشه معمولا اینقدر آشفته میشم که به هیچکدومش نمی رسم!
کارای زیاد برنامه ریزی دقیق میخواد که از نابغه ای مثه من بر نمیاد.
رانندگی!تابستون تموم شد و من راننده نشدم.از بس بعضیا تنبلن.قرار بود با دو تا از دوستام برم اما اینقدر امروز و فردا کردن که...

بلهههههه بلههههه .دقیقاا ...
نابغه کنکور همین یه چیزو بهمون یاد داد نداد ؟ برنامه ریزیه دقیق و میگم ... یعنی اونم یاد نگرفتیم !!
از همین حالا شروع کن تو موفق میشی :)) تو با خودت برو ..پسریاااا .دیگه همراه که نمیخوای که دنبال کسی باشی ..

[ بدون نام ] شنبه 23 شهریور 1387 ساعت 03:34 ق.ظ

منظورم همون قبولیت بود دیه ، آخه قبلا ندیده بودمش .
و اسمم . مهم نیست اسمم . آخه وقتی آدم اسمشو مینویسه که آدم مهمی باشه یا اینکه بخوا کسی جواب سلامشو بده .
منی که میبینی نه مهم هستم نه از کسانی که کارشون زیاده و نمیتونن به وبم سر بزنن توقع بیخود دارم . همینقدر که وبت همیشه آپه منو خوشحال میکنه .
اما اینو بدون من همون کسی هستم که یه روزی همه رو دوست خودش میدونست و هیچ کس اونو دوست خودش نمیدونست . من همون تنهای تنهام .
حالا شناختی ؟!
اگه نشناختی هم مهم نیست . شبت خوش .

اسمتو من که میدونم قبلا هم گفتم که میدونم .. اگه دست داری هم بگم .. از روی آی پی ت میشه فهمید کی هستی و من الان میدونم ! دوست نداشتم خودم بگم اسمتو ... گفتم شاید بهتر باشه خودت بگی ! حالا هم مم نیستش ..هر جور راحتی ! حداقل ه نشونه ای نقطه ای ویرگولی چیزی برای خودت داشته باش .. اینطوری بهتره .. کاره دیگه یهو یادم نمیاد آی پی ت رو بعد نمفهمم توی جواب کامنتت نمیدم ..اونجوری بد میشه دیگه .. دوباره ناراحتی پیش میاد ... میوام اون ناراحتیه پیش نیاد ..هان ؟
تازه تو مگه اینجا آدرس سایتتو دادی به من که توقع داری بیام بهت سر بزنم ! نکنه باید وحی بشه بهم ؟

نهال شنبه 23 شهریور 1387 ساعت 01:06 ب.ظ http://FAZMETR.BLOGSKY.COM

سلام

یعنی میشه منم بعد کنکورم اینقده احساس راحتی بکنم !!
خوش به حالت آیدا ....

سلام عزییزم
شاید .. به خودت بستگی داره ..این احساس راحتی برای من خیلی کوتاه بود .. به اندازه ی یک هفته شاید !!!‌
:) خیلی هم خوش به حالم نیست باور کن !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد