دختر توی آینه

ابر وباد ودریا گفتن حس عاشقی همینه ...

دختر توی آینه

ابر وباد ودریا گفتن حس عاشقی همینه ...

آسمان جای من است ..

نمیدونم خوشحالم یا ناراحت .. نه ناراحت نیستم خوشحالم ...خدا کنه تموم نشه خوشحالیم .. اگه میخواد تموم شه زمان وایسته ... بدجوری غافلگیر شدم ... شایدم خیلی خوشحال کننده نبود ... ولی نه چرا بود .. الان تمرکز ندارم واسه نوشتن ... خونه هم نیستم ... بعدا مینویسم ... فقط اومدم که بگم خوشحالم ... بگم امید دارم ...  

نظرات 8 + ارسال نظر
هومن پنج‌شنبه 17 مرداد 1387 ساعت 08:09 ب.ظ http://www.hoomy.persianblog.ir

خدا رو شکر

rangeman جمعه 18 مرداد 1387 ساعت 02:57 ق.ظ http://rangeman.persianblog.ir

خوشحالم که خوشحالی
از وب لاگقدیمیت که بهش رسیدم اول خوشحال تر :) امیدوارم امیدت به خوشی برسه ...
تولدت مبارک
20 سالگیت مبارک :)
نمیدونم تو چه حسی کردی وقتی 20 سالت شد رسما
من 20سالمکه شد گریه کردم حس میکردم دیگه بچه نیستم و نمیتونم بچگی کنم حس میکردم خیلی چیزا ازم گذشت دیگه
حس میکردم دارم خیلی بزرگ میشم !
حالا چند وقت دیگه 27 ساله میشم
هنوزم خل و چل بازییام باهامن و فهمیدم برا هبچ کدوم هیچ وقت آدم خیلی بزرگ نمیشه :)
20 سالگی خیلی سال مهمیه تو زندگیت :) امیدوارم سال خوبی برات باشه
همونطوری که برا من بود
یه دوست نا آشنا!

مرسی ...
من حس نداشتم به جز همون غم همیشگی همراه با بی تفاوتی .. خیلی وقته بچگی نکردم .. خیلی وقته عادت دارم به این بزرگی بی مفهوم !! :)
مرسییی منم امیدوارم خوب باشه ... همچنین برای شما :)

[ بدون نام ] جمعه 18 مرداد 1387 ساعت 03:31 ق.ظ

این که میگن همیشه بهترین چیزا وقتی انتظارشو نداری اتفاق میفتن واقعا درسته
وقتی آدم برا یهچیزی دست و پا میزنه به هر دری میزنه یه چیزی و درست کنه و نمیشه وقتی میسپریش به امید خدا به قول خودت یهو میبینی همه چی ازو.نی که میخواستیم بهتر شد...
از ته دل برات آرزو میکنم خوشحال شی
بازم دوست نا آشنا :)
من بعد یه مدت طولانی با اولین و تنها عشقم که برام شکسته بود دوباره تو همین چند روزه شروع کردم به ساختن چیزایی که خراب شد و نباید میشد ... برام دعا کن پشیمون نشم
نمیدونم چقد تصمیم درستی گرفتم ... خوشحالم و میترسم خوشحالیم دوومش کم باشهترسی که نباید باشه اما هست و کاریش نمیتونم بکنم تا بهم ثابت شه همه چی درست میشه
اما حس کردم ک ه میشه ...
با حرفت موافقم عشق اول اون حسادیگه تکرار نمیشه
اولین طپشای قلبت ...
اینارو ننوشتم که تایید کنی و اینجا بذاری آیدا جون
نوشتم چون دلواپسیات برام آشناست
فقط برات دعا میکنم وبرام دعا کنی

حتما دعا میکنم :)
حتما درست میشه اگر جفتتون بخواین که درست شه ! خیلی مهمه این خواستن ها ...
امیدوارم برسی به هر چیزی که میخوای .. :)

م س ا ف ر جمعه 18 مرداد 1387 ساعت 11:42 ب.ظ

من الان یه ماه و نیمه که پستی نداشتم.چون اگه می نوشتم تمام پستام مثه همین چند خطی میشد که نوشتی.هی بلاتکلیفی هی شادی هی غم...

آخ که چقدر خوب فهمیدی چی میگم ... مرسی مرسی مرسی . همیشه خوب میفهمی نوشته هامو :)))

amin چهارشنبه 23 مرداد 1387 ساعت 08:37 ق.ظ http://oanet.blogfa.com

سلام

[ بدون نام ] جمعه 25 مرداد 1387 ساعت 03:11 ق.ظ

میخواستم یه چیزی بگم اما کامنت بالایی رو خوندم و تحت تاثیر قرار گرفتم . اونم چه تاثیری !

آرمان شنبه 26 مرداد 1387 ساعت 08:41 ق.ظ http://new-vision.blogsky.com/

سلام
دادا یه جا نوشته بودی دوست دارم همون دخترک کوچیک بابا مامان شم. می گم یه روزی میشه میگیم کاشکی همون دختر پسرای ۱۹و ۲۰ ساله میشدیم. زندگی همین زنده و زنده و زنده بودن در لحظات است. بازم شاد و شاد و شاد باش
راستی من تازه امروز وبلاگم رو راه انداختم
اگه یه سری بزنی ...
شیر خشک یادت نره برام بیاری من یک روزه ام.
بای بای

مشکل در سرویس بلوگفا پنج‌شنبه 26 شهریور 1388 ساعت 11:33 ب.ظ http://oanet.blogfa.com

مشکلی در رفتن به بلوگفا به وجود امده
مشکل 1388 25 شهریور باز شدن بلوگفا
اختالال در بلوگفا
حک شدن بلوگفا با شرکت جیگلی گوگل
منتظر دمای 50 درجه باشید
به خاطر بازدیدکنند گان فراوان
من امین هستم و خودم هم نمی تونم به وبلاگم بروم ومشکل را فهمیده ام خود بلوگفا اخبار مشکل خود را گفته
همان اخبار هم قابل بازدید نیست اما
پس تا چند روزی صبر کنید
به احتمال زیاد بلوگفا حک شده چون خودم یک مطلب نوشتم که می خواهم به گوگل صدمه بزنم و شاید هم کار گوگل باشه چون هرکسی جلوی گوگل ظاهر بشه حک میشه
من چند رو پیش یک نظر در همین جا دادم وگفتم گوگل هم جواب داد
به احتمال 75درصد کار گوگل است
گوگل من باز هم می ایم و پدر شما را در می یارم تا شما باشد بلوگفا را حک نکنید
ایمیل من aminandiman@yahoo.com
من در حال کار روی یک عمیلیات یک نفره هستم و ان را به گوگل نشان می دهم من از هیچ شرکتی نیسم نه از ماکروسافت نه از نه از یاهو نه از ابی نه از فیرفکس نه از ویکی پدیا بلکه از شرکت دمای 50درجه هستم
اگر تا چند روز اینده بلوگفا باز نشود من هم به گوگل نشان می دهم
امین ابتکار25 شهریو 1388
ساعت 11:29 دقیقه شب
خدا نگهدار


برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد