دختر توی آینه

ابر وباد ودریا گفتن حس عاشقی همینه ...

دختر توی آینه

ابر وباد ودریا گفتن حس عاشقی همینه ...

تولدم ...

یه چیزایی روی دلم سنگینی میکنه ... بغض دارم اما نمیترکه ... احساس خفگی ... هنوز کار خاصی نکردم ... منظرم که رخسانا و لورا برن تا کارامو شروع کنم ... جمعه میرن ... انگار همین دیروز بود که اومدن و ما فکر میکردیم دو فته میمونن اما یک ماه موندن و حالا جمعه میشه یک ماه ...آخرشم دوباره تولدم یه مهمونیه 30 -40 نفره شد ! امسال که دیگه اصلا حوصله اشو ندارم !!! اما شد ...پنجشنبه ...مثل پارسال خونه ی عمه ناهید ... من اصلا خوشحال نیستم ... اصلاااااااا ....حتی اندازه ی یه سوزن ... کاش بابا هم بود ... کاششش ...

خسته نیستم ... ناراحت نیستم ... غمگینم نیستم ... انگار توی برزخم ... انگار یکی دستشو گذاشته روی گلومو فشار میده و خفم میکنه ...چی منو خوب میکنه ؟؟؟؟ من میدونم ... ما نیست ! نمیخواد باشه یا نمیتونه ... دیگه نمیدونمممم ...

بعضی وقتا چقدر خوشحال میشی حتی برای چند ثانیه ... امروز یکی از دوستای وبلاگیم .. محیا خانوم گل بهم زنگ زد و تولدمو تبریک گفت ... کسی که اصلا فکر نمیکردم یادش باشه J خوشحال شدم ... خیلییی خوشحااال شدم ... ممنونم محیا جونم .

عصری رفتم برای عسل یه عروسک فیل خوشگل خریدم که فردا بدم بهش کادو ... اونم خوشحال میشه وقتی من اون همه کادو میگیرم اونم بگیره ...

قرار شد ماشین بخریم ! قرار که بود ... دوساله که قراره ... دیگه کاملا تصویب شده بود و دنبال ماتیز بودیم که پیشنهاد دادن که حالا ماتیز نخرین آیدا خانوم میخواد بره تو درو دیوار باهاش گناه داره ماشین نازیه ... فرمودند حالا بیاین پراید بخرین تا بعد ... چند روز بعدشم که از طرف دایی جان پیشنهاداتی داده شد که ما میخوایم پرایدمونو بدیم بره ... بیایی اینو بخرین ... مامان مام گفت چه بهتر از این که بدونم کی قبلا سوارش بوده و چی کار کرده باهاش باشه همینو میخریم ! ( قبل از دایی هم ماشین دست خاله ی عزیزمان بوده ) فقط جالبیش ایجاس که مامان از اولشم میگفت ماشینو زرد قناریم بخرم مشکی نمیخرم ! نشون به این نشون که پرایدشون یا همون پرایدمون سیاهه  مشکیه پر کلاغیه !!! چمدونم والله کار خداس دیگه ...

نظرات 10 + ارسال نظر
پانتر پنج‌شنبه 10 مرداد 1387 ساعت 12:48 ق.ظ http://www.linkdooni.blogsky.com

ba salam.linkdooni weblogi ast ke be tablighe raygane weblog ha mipardazad....weboge shoma ra didam..mayelam dar soorate tavafoghe shoma webloge shoma ra dar linkdooni tabligh va moarefi namayam va hamchenin dar mosabeghate ayandeye linkdooni webloge shoma ra ozve aza dar kenare digaran bebinam...agar tamayol be in kr darid be ma nazar dahid va linke ma ra dar webloge khod ezafe konid.motshakeram

نیما پنج‌شنبه 10 مرداد 1387 ساعت 02:07 ق.ظ http://mobilebazi.persianblog.ir

سلام
وبلاگ جالب و زیبایی دارید
حاضر به تبادل لینک هستید؟

سلام
نه !!!

هومن پنج‌شنبه 10 مرداد 1387 ساعت 08:54 ق.ظ http://www.hoomy.persianblog.ir

سلام..
نمیدونم بعضی چیزها هست که فقط خود آدم می تونه درک کنه.من ممکنه الان با خودم خیلی از مشکلای تو رو بدونم و از یسری جهاتم درکت کنم ولی قطعا نمی تونم کامل درک کنم..و بعضی از حالاتی که تو داری رو ممکنه هیچوقت تجربه نکرده باشم یا به نوعی دیگه تجربه کرده باشم..
این روزام می گذره ایشالا روزای بهتری بیاد.
تولدت مبارک آیدا
امیدوارم در آینده همیشه تولد های بهتر و بهتری داشته باشی و از همه مهمتر در کنار خانواده سالم باشین.
بسلامتی ماشینم مبارک..

محیا پنج‌شنبه 10 مرداد 1387 ساعت 10:53 ق.ظ

خانوم خوشگله بازم تولدت مبارک...

خواهش می کنم وظیف بود :)

فدات شم :)‌خوش باشی همیشه :X

مرسی عزیییززم
بووووووووووووووسسسسسسس

NaRsis جمعه 11 مرداد 1387 ساعت 02:50 ق.ظ

چرا گرفته دلت؟
مثل آن که تنهایی
چه قدر هم تنها!
خیال میکنم دچار ان رگ پنهان رنگها هستی
دچار یعنی عاشق!
و فکر کن چه تنهاست،
اگرماهی کوچک دچار آبی دریای بیکران باشد!
چه فکر نازک غمناکی!
دچار باید بود!


تولدت مبارک

مرسییی :)

م س ا ف ر جمعه 11 مرداد 1387 ساعت 11:34 ب.ظ

من تولد دوس دارم کلا و اگه برای اولین بار تاریخ تولد یکیو بدونم دیگه هیچوقت یادم نمیره.چون اولین مردادی بود که باهات آشنا شدم نمی دونستم.ولی خب مهم اینه که تولدت مبارکه.
باور کن دپ زده ترین آدما هم واسه پست تولدشون کلی انرژی میذارن.تو چرا اینقده خاصی!!!؟؟؟

مرسسیی :)
نمیدونم :) خاص نیستم ... شاید چیزایی رو یاد گرفتم که نباید میگرفتم .. شاید خودمو زیادی لوس کردم ! شایدم نمیتونم دوست داشته باشم حتی روز تولدمو ... نمیدونم :)

سعید شنبه 12 مرداد 1387 ساعت 08:48 ب.ظ http://mastaneh.blogsky.com

سلام ...

تولدت مبارک ... ایشالا سالیان سال پاینده و سبز باشی، بغض هم نداشته باشی ...

برای ماشین هم پیش پیش تبریک! فقط نکات ایمنی فراموش نشه! نزنی ملت رو ناکار کنی!!!

از نتایج اولیه هم که چیزی ننوشتی ... امیدوارم خوب و باب میل شده باشه ...

شاد باشی ...

سلاام
مرسیی ...
بازم مرسیی ... نه بابا مواظبم .. حالا هنوز که من کار دارم باید برم یاد بگیرم :)
ولش کن خوب نبود ... دوستش نداشتم ... نه تنها اونی که میخواستم نشد بلکه اونی که نمیخواستمم نشد :)) مهم نیست برام ... دیگه مهم نیست ... حالا تا نتایج آزاد ...
تو هم همینطور شاد باشی :)

نیلوفر(دخترک جهنمی) شنبه 12 مرداد 1387 ساعت 09:05 ب.ظ http://www.girl-from-hell.blogfa.com

سلام آیدا جووون خوبی؟؟؟ از اشنایی با وبت خوشحالم....
تولدت مبارک!! البته با کمی تاخیر حالا راستشو بگو چند سالت شد خانومی؟؟؟!!!
به منم سری بزن شاد میشم.......

سلام عزیزم
مرسسیی .. خوبم ..
والا من اومدم که بیام پیشت هر کاری کردم وبت باز نشد .حالا بازم سعی میکنم :)

[ بدون نام ] سه‌شنبه 15 مرداد 1387 ساعت 06:26 ق.ظ

اصولا همیشه تولد ها رو تبریک میگم . پس تولدت مبارک . حالا امسال نشد سال دیگه . ایشاا... اسل دیگه جشن بهتری با دوستان بیشتری بگیری . ماشین هم مبارک .

من چهارشنبه 16 مرداد 1387 ساعت 01:40 ق.ظ http://6obesh.blogfa.com

سلام
اولا تولدت مبارک ببخشید که تبریکم با تاخیره
دوما بی خیال هر چه پیش آید خوش آید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد