دختر توی آینه

ابر وباد ودریا گفتن حس عاشقی همینه ...

دختر توی آینه

ابر وباد ودریا گفتن حس عاشقی همینه ...

۳ در ۱

سفرنامه

چهارشنبه رفتیم محمود آباد تا جمعه .. خوش گذشت .. خیلی زیاد نبودیم نه نفر بودیم .. نوشتم دسته جمعی تا حالا مسافرت نرفته بودم به جز رودهن و آبعلی و اینجور جاها .. که یادم افتاد پارسال کلی آدم با هم رفتیم کیش ... حالا بگذریم منم دیگه میدونین که پیر شدم آلزایمر گرفتم ! با اینکه کم بود اما خوب بود ..کلی حال کردیم.. ویلا روبروی دریا بود .. شب تا صبح کنار دریا بودیم ..

ولی من یه جاهایی خیلی دلم میخواست تنها باشم  که اصلا امکانش وجود نداشت به جز 5 شنبه شب که رفتم یکم کنار دریا نشستم واسه خودمو آهنگ گوش دادم که اونم هر کدومشون دوبار اومدن گفتن آیدا خوبی حلت خوبه ؟ چرا تنها اومدی اینجا نشستی ؟! بنده هم با لبخندو نیشخندو قهقه و هر جی که فکرش کنی هی جواب دام که آره بابا خوبم .. خوبم الان میام !

عسل خیلی بچه ی خوبی بود ..فکر میکردم لوس بازی دربیاره  یا دلش واسه مامانش تنگ بشه اما نشد ..خداییش خیلی خانوم بود (مامانش گفت نمیتونم بیام  از نظر کاری و نیوومد !!!)

 

تولد

5 شنبه تولدمه .. 19 هم تموم میشه و میرم توو 20 .. 10 سالم که بود وقتی میدیدم یکی 20 سالشه فکر میکردم اااا چقدر بزرگه ... بیا حالا ما هم تا یه سال دیگه  بیستمونم تموم میشه ! اما هیچیز خاص و جالبی پیش نمیاد .. حس بزرگی و بزرگ بودن خیلی خوبه ..خیلی میچسبه .. اما راستشو بخواین خودش اصلا خوب نیست !

 

کار نیمه تموم

یک کاره نیمه تموم دارم ... با انجام دادنش ممکنه همه چی تموم شه ممکنه هم چیزهای جدیدی شروع بشه .. فقط خود خود خدا میدونه ... و من باید صبر کنم و تحمل داشته باشم ... فقط امیدوارم بتونم حرفای نیمه تموم رو جمع کنم و همشونو بزنم .. امیدوارم خفه نشم ...امیدوارم با جرات حرف بزنم ... شهامت قبلنا رو ندارممم ... اما امید دارم که پیدا کنم ...همین که امیددارم خوبه .. من کارمو میکنم J

نظرات 7 + ارسال نظر
معصومی شنبه 5 مرداد 1387 ساعت 05:36 ب.ظ http://masoumi-free1387.blogsky.com

سلام عزیز
وبلاگ بسیار جالب و متن (مطالب) جالب دارد
واقعاْ زیبا است

موفق باشید

معصومی

هومن شنبه 5 مرداد 1387 ساعت 06:47 ب.ظ http://www.hoomy.persianblog.ir

خوب کلا انگار مسافرت خوبی بوده هم برای تو هم برای بقیه..به به دریا...کلا دریا که خوبه ولی تنهاییش یه چیزه دیگس واقعا...کاش سلام منم به دریا می رسوندی و ازش می پرسیدی پیغامی واسم نداره...
آره ۱۰ مرداد هم نزدیکه به نظرم امسال شاید روز خوب تری باشه ایشالام که می شه.
سر اون کار نیمه تمامم حتما سعی کن همه حرفاتو بزنی اگرچه می دونم که همیشه آخرش بالاخره یه سری از حرفا می مونه..ولی امیدوارم بتونی حرفای مهمی که تو سرت هست و بزنی...موفق باشی

نیما شنبه 5 مرداد 1387 ساعت 08:10 ب.ظ http://mobilebazi.persianblog.ir

سلام
وبلاگ جالب و زیبایی دارید
حاضر به تبادل لینک هستید؟

آرش شنبه 5 مرداد 1387 ساعت 09:56 ب.ظ http://www.setarehbaran.blogsky.com

من ۴سال رودهن درس خوندم جای باحالی بود گهگاهی هم کلاسارو می پیچومندیم می رفتیم آبعلی.
از نظر روزی تولدمون یک روز با هم اختلاف داره من متولد ۴ مردادم
پس هم تولد تو مبارم هم تولد من

دو روز تفاوت نداریم ... من متولد ۱۰ مرداد هستم ...

afshin یکشنبه 6 مرداد 1387 ساعت 11:03 ب.ظ http://rooidad.persianblog.ir

[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]


کورش تو نخواب که ملتت در خواب است ،

آرامگه ات غرقه به زیر آب است ،

اینبار نه بیگانه که دشمن ز خود است ،

صد ننگ به ما که روح تو بیتاب است

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

رودیم ولی همنفس مردابیم

سیلی خور این زمانه کج تابیم

تاریخ به زیر آب فریاد کشید

کوروش تو به پا خیز که ما در خوابیم



اگه وقت داشتی یه سر بزن ... [گل][گل][گل]

[ بدون نام ] سه‌شنبه 8 مرداد 1387 ساعت 02:14 ق.ظ

بی خودی نمیخوام حرفای الکی بزنم . پس :
تولدت مبارک

مرسی دوست عزیز

مهدی مقدر چهارشنبه 9 مرداد 1387 ساعت 09:20 ق.ظ http://zimaazma.blogsky.com

اول از همه اینکه تولدت رو از صمیم قلب بهت تبریک میگم. امیدوارم ۱۰۰ سالگیت رو جشن بگیری. من که ۳۰ سالم هم شده هنوز تفاوتیبا بقیه سالها ندیدم . بدتر و گرفتارتر هم شدم و احساس بدتری نسبت به زندگی پیدا کردم. به هر حال تا میتونی از جور سفرها برو که دیگه شاید موقعیتش پیش نیاد. موفق باشی و باز هم تولدت مبارک

ممنونم :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد