دختر توی آینه

ابر وباد ودریا گفتن حس عاشقی همینه ...

دختر توی آینه

ابر وباد ودریا گفتن حس عاشقی همینه ...

دوری ...

دلم میخواد تنها باشم ... خیلی تنها ! نمیدونم تا کی اما میخوام تنها باشم ... حوصله ندارم کسی بخواد بهم بگه که چی خوبه و چی بده ! حوصله ندارم بخوام به کسی بگم که چی خوبه و چی بده ... دوست دارم من باشم فقط خودم ... خستم از اینکه در جواب حال و احوال پرسیا بگم مرسی ممنون ... خستم از اینکه وقتی یکی میگه دلم برات تنگ شده بگم منم همینطور ... خستم از اینکه کارایی رو که دوست ندارم انجام بدم !!! حرفایی که دوست ندارم بزنم ! از تظاهر خستم ... از این درموندگی خستم ... نمیدونم چی کار میکنم انگار ... خودمو گم کردم ... دارم دست و پا میزنم که پیدا کنم اما بیشتر گم میشم !!! حوصله ندارم با کسی برم بیرون حوصله ندارم بشینم پای تلفن فک بزنم ! کارایی که اطرافیانم میکنن حوصله ام رو سر میبره ... حرفایی که میزنن !!! دلم میخواد بخندم ... واقعی بخندم از ته دل حتی شده واسه یه موضوع مسخره ...اما بخندم ... دلم نمیخواد به هر کی رسیدم لبخند بزنم انقدر لبخند بزنم که حس کنم گونه هام دارن میرن تو چشمام ! دلم نمیخواد کسی رو نزدیک بدونم به خودم ( به جز یکی ...به جز آزاده !) چون میدونم چقدر دوستم داره با تمام اذیتایی که کردمش با تمام دیوونه بازیام چقدر صبر کرده اما ... دوس ندارم هیچ کسیو تو حریم خصوصیم راه بدم ... یه چیزایی دیدم که دیگه تصمیم خودمو گرفتم با هرکی مثه خودش باشم ... چند روزیه که تمرین کردم  و موفق شدم !  از این به بعدم همینم ! بهتر از اینم نمیشم ! من حوصله ی یه سری بچه بازیا رو ندارم ! حالا از طرف هرکی میخواد باشه ! دیگه نمیتونم حرص بخورم ناراحت باشم ... میخوام بگم به درک به من چه !!! من نمیتونم هم برای خودم ناراحت باشم هم برای احمقی که حتی خودش نمیدونه چی کار میکنه و چی میگه ! این احمقا بعضی وقتا یکی دو تا نیستن ! زیادن که من همیشه فکر میکنم باید عقلو تو کلشون بیارم ... هیچوقتم هیچکسی نبوده که بگه آقا جان به تو چه ... ولی خودم که هستم به خودم میگم ... آیدا جان به تو چه !!!

شنیدی میگن دوری و دوستی؟ راست میگن دوری و دوست داشتن... دوری و دلبستگی ... دوری و دلدادگی ... نزدیکی نابودی نزدیکی و نفرت ... میخوام دور باشم از همه چیز وهمه کس ...

نظرات 11 + ارسال نظر
زه زه سه‌شنبه 24 اردیبهشت 1387 ساعت 01:19 ق.ظ http://zeze.blogsky.com

اگر می‌خواهی نگهم داری دوست من
از دستم می‌دهی

اگر می‌خواهی همراهیم کنی دوست من
تا انسان آزادی باشم
میان ما
همبستگی یی از آن‌گونه می‌روید
که زندگی ما هر دو تن را
غرق در شکوفه می‌کند

هومن سه‌شنبه 24 اردیبهشت 1387 ساعت 09:00 ب.ظ http://www.hoomy.persianblog.ir

چیزی نمی شه گفت...فکر کنم هر چیزی بگم ناراحت بشی!!
چون یا جز احوال پرسی می شه یا نصیحت یا دلداری...
پس چیزی نمی گم دوستم جز اینکه برات دعا می کنم همیشه..شاید واقعا حق داری کسی غیر خودت شاید نتونه درک کنه..

مرسی دوستم :)

م س ا ف ر سه‌شنبه 24 اردیبهشت 1387 ساعت 11:50 ب.ظ http://sheva.blogsky.com/

اگه بتونی واقعا با هر کی مثه خودش باشی خیلی خوبه.من خیلی تلاشمو می کنم که اینطوری باشم ولی خیلی سخته.

یاد میگیری ... منم یاد گرفتم !
البته هنوزم خیلی کار دارم !!!!‌

ساحل پرست چهارشنبه 25 اردیبهشت 1387 ساعت 10:43 ق.ظ http://www.pinkstar.blogsky.com

سلام
میدون تا آخرشو نمیخونی ... اما !
نمیدونم واسه چی اومدم تو وب تو ... آخه بنده ی خدا تو که همه رو بد میبینی ... اصلا به من چه . بد ببین تا چشات درآد . میدونی چیه از آدمایی مث تو خوشم میومد ولی حالا که فک میکنم میبینم کسی که جواب سلامتو با بی میلی بده واقعا که ...
آخه چی بهت بگم دختر . تو که همش میای اینجا و میگی خستم . خوب خسته ای ... خسته باش . همین تفکر منفی توئه که خودتو خسته میکنه . نمیخوام بیای تو وبم چون میدونم نمیای . همونجوری که تو وب mxu نیومدی و اون هم واسه همیشه گفت : ....
به تو چه که چی گفت مگه من اومدم اینجا که همه چی بچه مردمو بریزم رو آب ؟
اصلا میدونی چیه من جای تو بودم همون میرفتم سیگارمو دود میکرد بلکم زودتر بمیرم تا نخوام به کسی جواب بدم یا اینکه حوصله این و اون رو نداشته باشم .
بیچاره mxu تازه فهمیده بود که دنیا ارزش موندنو نداره و تو امیدوارش کردی و بعد از امیدواری و اینکه اون وب i-die خودشو حذف کرد دوباره اومدی و نا امیدش کردی . حالا اون دوبار رگ دستشو زده و یه پای مرگ بوده به من و تو ربطی نداره ولی اینو بدون که درست نیست یکی رو امیدوار کنی و بعد جلوش بیای نامیدش کنی .
اصلا دوست ندارم . مگه قبال داشتم ؟ خوب معلومه داشتم ... فکر میکردم یه نفر تو دنیای پیدا شده که تفکرش با من یکیه ... یه نفر کپی خودم اما مثل اینکه ............
خوب دیگه میدونم اصلا حال و حوصله خوندن اینا رو نداری پس واسه همینم میرم و تنهات میذارم . ولی بهتره یکم به فکر خودت باشی .
(از طرف یک دوست : نیما ساحل پرست)

علیک سلام (با میلی و بی میلیشم فرقی نداره !!!)
منم نمیدونم واسه چی اومدی وقتی میای و انقدر حرص میخوری از دست من و کارام ب بیخود میکنی میای دیگه ! مگه خود آزاری داری !!!‌؟
خب آره خستم از دست تو و امثال تو هم خستم ! خب آره خسته ام که باشم ! این وسط تو چه سود وضرری میبینی !!‌
آفرین خوبه که میدونی که اگه بگی من عمرا بیام !! حالا هم چشم اصن نمیام تو وبت !!!‌
اینم حرفیه سیگار دود کردن و مردن و حوصله نداشتن ! اما میدونی یه مشکلی هست ... مرگ رو من و تو تعین نمیکنیم !!!! ( حالام که تو جای من نیستی !‌ همون بذار هر کی جای خودش به زندگیش ادامه بده ! تا بمیره !!!) هممون یه روز میمیریم پسر خوب !!!‌
همچین میگی تو امیداوارش کردی یکی ندونه چه فکرا که نمیکنه !!‌من سر جم ۱۰ بار تو وب اون رفته بودم ؟؟!!‌ من یادم نمیاد چیزیو حذف کرده باشه بعد من بیام بگم وای تو رو خدا نکن این کارو !! معلومه که خود کشی اون به من هیچ ربطی نداره تو رو نمیدونم ! من که مسئول حماقت های مردم نیستم ~ اومد تو وبلاگ من حرف زد منم رفتم تو وبلاگش حرف زدم در همین حد !! بعدشم من کارو زندگی داشتم اونجا هم نرفتم !!‌
میدونی من نیازی ندارم به دوست داشته شدن !!! پس بیخیال ... هیچ و قت فکر نکن یکیو پیدا کردی که تمام تفکراتش مثه توء ...چون نمیشه اونجوری طرف باید همزادت باشه !!!
باشه مرسی که میری خوب کاری میکنی ! کاش اینجا میشد با فونت بزرگ نوشت تو با فونت بزرگ بخونش !!!( من خستممممم حوصله ی این بچه بازیا رو هم ندارم !!!)‌
یه چیزی.. اشتباه نکن ! هر چی توی این دنیای مجازی خوندی در مورد آدما فک نکن همه چیو ازشون فهمیدی !! روح هر آدمی چه خوب چه بد انقدر بزرگ وپر مفهومه که توو چند تا کلمه نمیگنجه !!!

ممد پنج‌شنبه 26 اردیبهشت 1387 ساعت 12:55 ق.ظ http://www.andarmian.com

اندرمیان از فردا با مطالبی جدید و خواندنی تر...

کورش پنج‌شنبه 26 اردیبهشت 1387 ساعت 12:35 ب.ظ http://kouhdaragh.blogsky.com/

درود ایدا جان من مشغول امتحانا بودم مرسی از لطفت خوش باشی همیشه

mxu پنج‌شنبه 26 اردیبهشت 1387 ساعت 11:52 ب.ظ http://www.mxu.blogsky.com

سلام
خوشم اومد هنوز روحیه ی جنگندگیتو داری ... کوچولو بهتره به زندگیت برسی...
اون نیما ساحل پرست هم اسم نشریه ای منه (همین وبس)
پس خدانگهدار

علیک سلام
هه !شک نداشتم خودتی !!!!‌ میخوای باور کن میخوای نکن !‌برا من فرقی نمیکنه !!! وای حداقل اگه میخواستی من نفهمم از اون سه نقطه هات استفاده نمیکردی (...) !!
بهتره خودتو اذیت نکنی !!! میخوام خیلی بی دلیل روت قضاوت کنم و کنار بگذارمت ! آقای نسبتا دوست وبلاگی !!! من از اینکه با آدمهای سست عنصر و بی وجود کلنجار برم خسته میشم !!!‌
دیگه جوابتو نمیدم آقای محترم ... هر چی میخوای اسمشو بذاری بذار !!!!‌ :)

athena جمعه 27 اردیبهشت 1387 ساعت 02:06 ب.ظ http://under-line-of-life.blogfa.com

شاید اگه وبلاگ شما نبود فکر میکردم خودمم!
فکرکنم جدیدا اکثرا همه دچار همین حال شدن...
اخه مسئله اینه که این احمقا خیلی زیادن و دوست دارن که تو زندگی ادم دخالت کنند دوست دارن مثله خودشون رفتار کنی دوست دارن حریم خصوصیتو بشکنند و هر چی که به ان مقدس راز در دلت نگه داشتی داغون کنند.دوست دارن از دریچه ی تنگ ذهنشون به زندگیت نگاه کنند و روی هر چیز یه برچسب بزنند ..
تمام ترس اینه که یه وقت بفهمم خودمم با این احمقا هیچ فرقی ندارم اونجاست که دیگه واقعا داغون میشم..
من یه هفته است دارم دوریو دوستی رو تجربه میکنم و مساوی بوده برام با اماج کنایه ها!ولی دیگه مهم نیست مگه چقدر عمر میکنم که بخواد نصفش به خوش اومدن این و اون ختم بشه !
شادزی یا حق

کویر یکشنبه 29 اردیبهشت 1387 ساعت 12:35 ق.ظ http://lyricsman.blogfa.com

من با چه زبونی باید بگم آپم؟
بابا من بد جوری آپم!!
چرا انقدر منتظرم می ذارید؟؟

[گل]

ساده زیست یکشنبه 29 اردیبهشت 1387 ساعت 04:57 ب.ظ http://www.3point.blogsky.com

سلام
وب زیبایی دارید ولی تنها مشکل شما این است که نمیتوانید به درستی آنچه را که در وجود دارید بیان کنید . شاید شیوه ی بیان شما اندکی با نگاه من متفاوت است .
اما به هر حال پست قبلی شما با عنوان ؛کارت پستال آسمان؛ بسیار زیبا بود .
امیدوارم در تمامی مراحل زندگیتان موفق باشید .

سلام
به درستی میتونم بیان کنم ... اما کامل نمیتونم ... خب هر چیزی رو هم نمیشه بیان کرد یا اینکه بهتره بگم هر چیزی بیان کردنی نیست !!! :)
ممنونم :)

mxu یکشنبه 29 اردیبهشت 1387 ساعت 05:04 ب.ظ http://www.mxu.blogsky.com

سلام
بابا چرا ناراحت میشی ؟ فقط خواستم یه خورده ! خوب یه خورده بخندم . آخه خسته شده بودم بسکه اومدم اینجا و گفتم چه مطلب قشنگی زدی . تو خسته نشدی ؟
بعدشم کی گفته ما دوستیم اونم مجازی ؟
هان من گفتم ... خوب حالا میگم اشتباه کردم اونم یه اشتباه مجازی ...
کی خواست جواب بدی ؟! خوب درسته من خواستم
اما خوب این دلیل نمیشه که
بابات IQ فوق العاده بالات (در صورتی که درست حدس زده باشی و لاف نمیزنی ؟!) بهت تبریک میگم

واقعا که احسنت

بعدش هم سست عنصر هم خودت نیستی ولی خودت نیستی ولی ...............
فعلا بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد