دختر توی آینه

ابر وباد ودریا گفتن حس عاشقی همینه ...

دختر توی آینه

ابر وباد ودریا گفتن حس عاشقی همینه ...

هذیان های من

- اگه دوباره عاشق شی چی میشه ؟! یعنی اصن میشه ؟؟

- نچچچ ...!!

- آره میدونم نمیشه ! اما میشه دوست داشت نه ؟

- آره شاید !

- اوهوووم میشه میشه دوست داشت .ولی چه جوری ؟ اصن کیو ؟؟

- مممممممم .......چمیدونم تو میخوای دوست داشته باشی بد از من میپرسی ؟؟

- خب کسیو ندارم که دوسش داشته باشم !

- تو کسیو نداری ؟ تو ؟ تو؟

- خب نه اشتباه نکن من خیلیا رو دارم . دوسشونم دارم اما نه اونقدر که بشه باهاش زندگی ساخت !میفهمی چی میگم ؟

- نه ! خودت میفهمی چی میگی ؟؟

- اه برو گمشو بابا اصن تو ام !!! چرا هیچکس نمیفهمه من چی میگم ؟! اصن تف تو روی من که از خدا خواستم منو بفرسته این پایین تا ببینم چه خبره ! از اولشم فضول بودم !!!

(کی گفته من اعصاب ندارم خیلیم اعصاب دارم )

 

من یه چیزی باید بگم که حس میکنم اینجا نمیشه گفت ! شاید هیچ جا نشه گفت !حتی به ... حتی به خیلیا ! همونایی که همه ی زندگیمو میدونن !! نه نمیشه حتی به اونا ! شایدم فردا یادم بره !  یا پس فردا !باهاش مقابله نمیکنم اما ! حوصله ندارم دوباره الکی الکی بخوام یه غصه ی دیگه درست کنم و بد مجبور شم بذارمش روی اونای دیگه و حالا دنبال صبر و تحمل بگردم !! (اینا رو عقلم میگه اما قلبم !! اون عزیز دل همیشه زر مفت زیاد میزنه ! قلبمو میگم دیگه ! ) میدونی چیه فک میکنم چقدر کم شهامت شدم ! من که اینجوری نبودم !!

چقدر سردههههههه ... تو هم میفهمی ؟

نظرات 10 + ارسال نظر
محمد سه‌شنبه 20 فروردین 1387 ساعت 11:54 ب.ظ http://ir-blog.blogsky.com

سلام
روز ملی فناوری هسته ای تبریک و تهنیت باد
یا علی

امیر چهارشنبه 21 فروردین 1387 ساعت 05:44 ق.ظ

:)) :))

میگم بعد از این پستت یه کامنت این مدلی (بالایی) میچسبید!:دی

نه من ناراحت نشدم! (یعنی حالا که اونو به من ننوشتی نیستم!!)

من همیشه وبلاگهام کم کامنتن! یعنی توی هیچ کدوم هم از خودم نمینویسم و بیشتر برای استفاده بقیه مطلب مینویسم ولی اغلب کامنتهام کمن! خب یکجورهایی حسودیم میشه!! وقتی هم میبینم اومدی و از کامنت گذارهات شکایت کردی دیگه خیلی تعجب میکنم و میشه همونی که شد!

در مورد این پستت هم.....نمیدونم.....یعنی میدونم...ولی نگم بهتره! (بنابه تجربه های قبلی!...)

همین که مینویسی و بعضیها میان نظر میدن ... تائیدت میکنن تکذیبت میکنن...ارزشیه برا خودش! تو به این فکر کن که بعضیها همین رو هم ندارند....همین سوپاپ اطمینان! همه چی رو میریزند تو خودشون....همه رو! احتمالا تا وقتی که از تو بپوسن و راحت بشن! خب تو مسلما وضعیت خیلی بهتر از اونهاست!

شاد باشی...:)

امیر چهارشنبه 21 فروردین 1387 ساعت 05:46 ق.ظ

:)) :))

میگم بعد از این پستت یه کامنت این مدلی (بالایی) میچسبید!:دی

نه من ناراحت نشدم! (یعنی حالا که اونو به من ننوشتی نیستم!!)

من همیشه وبلاگهام کم کامنتن! یعنی توی هیچ کدوم هم از خودم نمینویسم و بیشتر برای استفاده بقیه مطلب مینویسم ولی اغلب کامنتهام کمن! خب یکجورهایی حسودیم میشه!! وقتی هم میبینم اومدی و از کامنت گذارهات شکایت کردی دیگه خیلی تعجب میکنم و میشه همونی که شد!

در مورد این پستت هم.....نمیدونم.....یعنی میدونم...ولی نگم بهتره! (بنابه تجربه های قبلی!...)

همین که مینویسی و بعضیها میان نظر میدن ... تائیدت میکنن تکذیبت میکنن...ارزشیه برا خودش! تو به این فکر کن که بعضیها همین رو هم ندارند....همین سوپاپ اطمینان! همه چی رو میریزند تو خودشون....همه رو! احتمالا تا وقتی که از تو بپوسن و راحت بشن! خب تو مسلما وضعیت خیلی بهتر از اونهاست!

شاد باشی...:)

هومن چهارشنبه 21 فروردین 1387 ساعت 10:41 ق.ظ http://www.hoomy.persianblog.ir

خیلی وقتا قلب و عقل با هم مخالفن..ولی همیشه این خود آدم که با شنیدن و فکر کردن به حرفای هر دوتاشون باید تصمیم بگیره..نمی شه تنهایی به یکیش گوش کرد مگر اینکه بتونی اون یکی رو کاملا راضی کنی

محمود چهارشنبه 21 فروردین 1387 ساعت 12:51 ب.ظ http://akherateshgh.blogfa.com/

سلام
کار قشنگی انجام دادی
دوست دارم با هم تبادل لینک داشته باشیم
لینک وبلاگم را با نام عشق به وبلاگت اضافه کن ویه نظر تو وبلاگم بده تا لینک تو را بذارم تو وبلاگم
امیدوارم دوستیمون شروع بشه وتداوم داشته باشه

mxu چهارشنبه 21 فروردین 1387 ساعت 04:44 ب.ظ http://www.mxu.blogsky.com

بازم سلام
نمیدونم چی بگم ... والا نمیدونم ...
اما یه چیزی رو میدونم عشق از یک که گذشت خیلی سخته عشق بشه درست مثل من...
تا وقتی ونوس رو میخواستم واقعا عاشقش بودم اما وقتی منو مثل یه جنس بدرد نخور انداخت دور و یکی بهتر و خوشکل تر از منو پیدا کرد من متوجه شدم که چقدر من ..........
از اون موقع تا حالا دیگه به هیچ کس اعتماد ندارم حتی به خودم ... دیگه دخترا برام تفاوتی ندارن ... واقعا همشون از یه جنسن ؟؟؟؟
شاید همشون نباشن اما مطمئن هستم که ۹۰ درصدشون هستن و از شانس بد من از این ۹۰ درصد ، ۹۹ درصدش اطراف منه ...
خدایا میبینی چه بد شانسم !!!!
حالا تو ........
برو به فکر نون باش که خربزه آبه .........؟!
غصه رو غصه زیاد میاد اما اگه بخوای یه انبار برای غصه های بی پایانت درست کنی ممکنه مجبور شی بعدش انبارهای تازه تری درست کنی چون زندگی همینه .....



راستی از اینکه نبودم عذر میخوام شاید بتونی دلیلشو تو وبم متوجه بشی شاید هم نه ...........
بای تا های

سلام
آره همشون از یه جنسن همه ی آدما ا یه جنسن ! یه جنس خیلی پست !!!‌ فقط کافیه خودشونو نشون بدن !!!!

آیدین پنج‌شنبه 22 فروردین 1387 ساعت 01:50 ق.ظ http://4-u.blogskt.com

ممنون که قدم به چشمای من گذاشتین . عاشقی رسم قشنگیست ...

امیر پنج‌شنبه 22 فروردین 1387 ساعت 05:31 ق.ظ

دقیقا! (همون که خیلی پستن! گاهی پست تر از یک چهار پا! مونث و مذکر هم نداره...)

میبخشی که پست قبلی دوبار ارسال شد!

(خب یکیشو تائید نمیکردی:دی)

اا خب نمیشد شاید میخواستی تاکید کرده باشی :دی (چشمک) من هر چیزی اینجا به جز کامنتای کلیشه ایه تابلو رو یا کامنتایی که میگن تائید نکنم تایید میکنم :)

م س ا ف ر پنج‌شنبه 22 فروردین 1387 ساعت 03:09 ب.ظ

خیلیا رو میشه دوس داشت اما نه به اون اندازه ای که بشه باهاشون زندگی ساخت.حرف جالبی بود واقعا.

نوشزاد پنج‌شنبه 29 فروردین 1387 ساعت 09:27 ب.ظ

باشه! داشتیم دیگه؟؟؟
یعنی نمی خوای به من بگیییی؟
کشتمت!!

بیخیال مثه یک سکته بود اما رد شد کاری نکرد :))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد