دختر توی آینه

ابر وباد ودریا گفتن حس عاشقی همینه ...

دختر توی آینه

ابر وباد ودریا گفتن حس عاشقی همینه ...

همینجوری ...

خیلی دوس دارم موهام تیکه تیکه و خورد تو صورتم باشه و از بالای سرم همشو بیاد تو صورتم ... از این قیافم کلی خوشم میاد ... اصن طاقت اینکه مو هام یه دست بلند باشه رو ندارم و ترجیح میدم همیشه یه مدلی داشته باشه ! حالام 6 ماه بود که کوتاه نکرده بودمشون و یه دست شده بودن و تنها مدلی که میشد باشم باهاشون فکل بود یا اینکه بدمشون بالا (چیه نکنه انتظار داشتین فرق وسط کنم موهامو ؟؟ ) خلاصه که کوتاش کردم البته قدشو دست نزدم ... حدودا تا شونمه و بالاهاش همه خورد تو صورتو دهن و دماق و ایناس دیگه ...

ولی خودمونیما بعضی از مردم چه قدر حسودن ... نمیدونم نباید گفت انگار خیلی چیزا رو بهشون ... موهامو که کوتاه کردم رفتم کتابخونه یکی از بچه ها کهدید گفت خیلی خوبه و حالا چند گرفت ؟ منم گفتم دوازده ... سه ساعت میگفت وا ننه خیلی زیاده مگه چی کار کرده ... یکی هم که بغل دستش بود که اصن من نمیشناسمش برگشته میگه شنل (شانل؟) تو خیابون شیراز میگیره 8 تومن ... خیلی گرفته ... خیلی دلم میخواست بهشون بگم خفه بشین عزیزان من لطفا ... نمیدونم از جیب اونا داده شده این پول یا چیز دیگه ای ... من برام خیلی مهمه که وقتی از زیر دست آرایشگر بلند میشم  خیلی راضی باشم و بهتر از چیزی بشه که فکر میکردم ... اینم نه به قیمتشه نه به جا و مکانشه ... مهم اینه که اون طرف کارشو بلد باشه که منم طرف خودمو پیدا کردم ! خیلی جاهای دیگه هم رفتم همین قیماتا یا کمتر ... خیلی ها رو هم حتی بیشتر دیدم که هرکات میکنن اما من اینجا رو دوس دارم ... یکی دیگه هم دفعه ی قبل همینارو گفت و جالب اینجاس که خیلی از موهاش که کوتاه کرده بود راضی بود در صورتی خیلی افتضاح بود ... حالا یکی هم نیست ککه به اینا بگه خفه شن !!!

ییهو ساعت هفت یادم افتاد که من خوراکی میخوام ...حوصله اینکه منت محمدم بکشم نداشتم ..خودم رفتم... تمام کوچه یخ بسته ...6 بار نزدیک بود بخورم زمین اما نخوردم ! خدا نگهمون داشت ... رفتم سوپر مارکت دیدم از این شیرین عسلا داره ...البته الان که دیگه شیرین عسل آقایی شده برا خودشو همه چی داره .. اما اون (پیک نیک ها) بود اون موقعها که یه بسگوییت گرد بزرگ بود با یه لایه کاکائو روش وسطشم یه چیزی بود که کرم نبود ... خلاصه که خیلی وقت بود ندیده بودمش کلی ذوقیدمو 4 تا برداشتم برای خانواده ! بعد که برداشتم ییهو با خودم گفتم ما که سه تاییم اما دیگه دلم نخواست بذارمش سر جاش اون اضافه رو ...

 فردا شب امتحان شیمی دارم (چرا تعجب میکنی؟ خب وقتی کلاس 5:30 تا 8:30 باشه امتحانم ساعت 8 برگزار میشه که فک میکنم اون موقع رو بهش میگن شب !!!)دعا کنین فقط من 100 بزنم که حداقل 60 70 بزنم زیر 50 رو از کلاس شوت میکنه بیروننننننننننننننننن ...

تلفن اتاق یه طرفه اس واسه اینکه مال این ماه نزدیک 40 تومن داد مامانم پرداختش نکرد (خوب کاری کرد!! اما باور کنین تقصیر من نیست ! ) فقط قبضو داشته باشین هیچی نیومده تو قصمت شهریش حتی 1000 تومن اونوقت کل این 40 تومنی که اومده نوشته کارکرد با تلفن همراه !!! خیلییی خیلیی جل الخالقه ... مامانم نداد که ره دنبالش که هنوز وقت نکرده (ایرانه دیگه همینجایی که عاشقشین دوسش دارین !!! )

 

نظرات 14 + ارسال نظر
مرتضی دوشنبه 8 بهمن 1386 ساعت 08:34 ب.ظ http://www.mortezacamry.blogsky.com

سلام آیدا خانوم.اگه مایل بودی یه کمی با هم بچتیم.ایمیلت را برام بذار.by

ماهی خانوم دوشنبه 8 بهمن 1386 ساعت 08:46 ب.ظ http://mahinameh.blogsky.com

سلام خانوم خانوما!
حال میکنی تو یه روز دوبار میام پیشت هااااااا!
اولا مبارک باشه!
بعدشم منونم از تبریکت!
و در آخر من ۲۱ دی وارد ۲۳ سالگیم شدم
اگه مورد خوبی سراغ داری عزیزم برام ایمیل بزن
من منتظرم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
شاد باشی خانومی
بوس بوس

میسییییی خیلییی حال کردم (نیشخند)
مباررکهه پس .. حتمااا ..

طناز سه‌شنبه 9 بهمن 1386 ساعت 08:11 ق.ظ http://nazkhanum.blogsky.com

سلام خانوم گل

منم موهامو همون مدلی کوتاه کردم...
عزیزم حسود فت و فراوونه اصن بهشون اهمیت نده....

رفوزه سه‌شنبه 9 بهمن 1386 ساعت 09:49 ق.ظ http://partizanha.blogsky.com

میدونی قضیه تو هم مثل اون یارو شده که با پسرش الاغه رو می برن می فروشن و تو راه هر کی می دیدشون بهشون یه چیزی می گفت و آخر سر هم افتاد تو رودخونه! الانم دوستای تو همین نقش رو دارن!
--------------------
سودی که مخابرات می کنه هیش کی دیگه نمی کنه!

مطمئنی؟؟؟؟ خوب شد گفتیا مواظب باشم پس ! میگم چرا همش میخواستم بیفتم تو برفاااا ... دوستام نه ...دوستام خیلی خوبن ... (نیشخند)

سلام همسایه‌ها سه‌شنبه 9 بهمن 1386 ساعت 02:56 ب.ظ http://rezatehranii.persianblog.ir

زیبا بود.یک مقدار فونت را درشت‌تر کن.به من هم سر بزن

علی سه‌شنبه 9 بهمن 1386 ساعت 05:33 ب.ظ http://faryadnameha.blogfa.com

سلام آیدا جان
خوبی مهربون؟
امیدوارم که امتحان شیمی و بقیه ی امتحانات خوب بشه و مثل امتحان امروز من نشه که ندونم که چی قراره بشه بعدش.
اگه با تبادل لینک موافقی واسم کامنت بذار
شاد و سرفراز باشی

آرش سه‌شنبه 9 بهمن 1386 ساعت 11:40 ب.ظ http://www.setarehbaran.blogsky.com

ای بابا آبجی ما هلاک رفاقتیم بیا یه گل ریزون حسابی می گیریم پوول تلفنم خودمون میدیم خیالی نیسن.

میومدی پیش خودم موهاتو کوتاه می کردم مجانییییییی چرا این همه پول 12 هزااااااااااااااار تومن

خیلی مایه داریااااا ...
چی میخواست بشه اون موهای بیچاره من دیگه .. :)))))

رویای خاکستری چهارشنبه 10 بهمن 1386 ساعت 09:08 ق.ظ http://www.royayekhakestary.blogsky.com

سلام آیدا جون خوبی؟
این وبت هم مثل قبلی زیباست.
موفق باشی

رویای خاکستری چهارشنبه 10 بهمن 1386 ساعت 04:52 ب.ظ http://www.royayekhakestary.blogsky.com

سلام آیدا جون خوبی؟
من آپم
منتظرتم
موفق باشی

برای چندمین بار بگم از این مدل کامنتا بدم میاد ؟؟؟!

نوشزاد پنج‌شنبه 11 بهمن 1386 ساعت 05:42 ب.ظ

بابا ۱۲ تومن که چیزی نیسسس من قراره برم ۲۰ تومن بدم
واقعاْ غلط کرد هر کی این حرفارو زد
آدم باید همیشه یه خوری باشه که وقتی خودشو تو آینه میبینه از خودش خوشش بیاد و هی قربون خودش بره! بله!
من که هر وقت پیش مهناز می رم بدش می گم نوش جنت اون پول
(آیدا فقط دلم می خواد اون کاری رو که می دونی بکنی اون وخ من می دونم با تو!)

آره میدونی که واسه یه بار تو زندگیم باهات موافقم (نیشخند)
و میدونی که من همیشههههه همیششهههه اون کاری که خودت میدونی رو میکنم (نیشخندددد))

م س ا ف ر جمعه 12 بهمن 1386 ساعت 02:30 ب.ظ

منم همیشه بیشتر پول میدم.تو این زمونه اتفاقا هرچی بیشتر خرج کنی بهتره.هیچکس هم نمی تونه ادعا کنه حرمت و احترام هم پولی شده.این آرایشگاه(یا بهتره بگم پیرایشگاه) که من میرم می بینم که دقیقا بر اساس پولی که بهش میدی کار میکنه.از وقتی بیشتر از نرخ معمول بهش میدم خیلی بیشتر از وقت عادی واسه من وقت میذاره و صد و بیست بار آینه میاره که جناب راضی هستین؟اونجاش خوبه؟اینجاش چطور شده؟فلان کار کنم؟بهمان کار کنم؟
خب آدم میخواد موهاش رو کوتاه کنه یه مقدار بیشتر میده تا طرف مثه آدم کار کنه.متاسفانه این اشکال تو جامعه ما وجود داره که احترام ها پولی شده.همین آقا اگه یه روز به مشکل بر بخورم و نرخ خودش رو بدم جواب سلام هم مطمئنم که نمیده.
کسی هم که میخواد اعصابش راحت باشه باید دست به چنین کارایی بزنه.
و بعدش میرسه به اون چیزایی که گفتی.روابط اجتماعی و به قول خودت حسودی هاو ...
حالا ما دعا می کنیم که ۱۴۰ بزنی تا ۹۰ بزنی.دیییییی

نمیدونم اینجوری فکر نمیکنم به مساله !!واسه من خودم مهمممهه ... خودم که بعدا میخوام خودمو تو آینه ببینن ... اگر هم جایی برم که بخواد واسه پول دادن و ندادنم احترام بذاره بهم پپامو نمیذارم اونجا !!!‌میگم که جایی رفتم که همینقدر بوده یا بیشتر اما به معنای واقعی گند زده تو موهام ...
قربانت ..

کامبیز شنبه 13 بهمن 1386 ساعت 02:07 ق.ظ http://kambiz-64.blogsky.com

سلام
اینجا آرایشگاه ها بالاتر از دو تومن نمی گیرن٬ البته برا پسرا٬ دخترا رو نمی دونم. تازه با این دو تومن یه دو سه ساعتی روشون کار میکنه. دو سه باری زیر دست آرایشگر خوابم برده!
برام هم مهم نیست چه مدلی میزنه٬ همون اولش بهش می گم خودت وکیلی! هر طور راحتی بزن و می گیرم می خوابم.
من برا اینکه برا تلفن زیاد بهم گیر ندن همیشه نصفه پولشو به گردن می گیرم٬ مجبورم دیگه!
امیدوارم توی امتحانت موفق باشی

mxu شنبه 13 بهمن 1386 ساعت 03:07 ب.ظ http://www.mxu.blogsky.com

بازم سلام
دست خوش چه آپ تمیزی ...
خوب دیگه ما هم امتحانامونو گند زدیم رفت ... ولی عوضش نذاشتم تو دلم بمونه
بعد از یه عمر درس خوندن برای اولین بار از هوش و ذکاوت بغل دستیم
کمک گرفتم . اونم هنوز سوالا رو پخش نکرده بودن
(تو 7 دقیقه) کل 40 تا تست رو زد
خدا رو شکر همین باعث شد از مشروط شدن نجات پیدا کنم
خوب این از من
و حالا شما ...
از اون آدمایی نبودی که حرف بقیه روت اثر کنه ؟ بودی ؟
پس به حرف مردم اهمیت نده ...
تو برای دل خودت موهاتو کوتاه کردی و هر چی دوس داشتی پولشو دادی
اصلا به اونا چه چقدر پول دادی ؟
من جای تو بودم ....
خوب حالا که نیستم پس چیزی نمی گم ...
آخ حرف شیرین عسل شد ...
جات خالی اونروز یاد دوران ابتدایی و دکه ای افتادم که درست جلو مدرسمون بود
همیشه از اون دکه شیرین عسل میگرفتم و میخوردم ...
خیلی کیف میداد ...
اونروز هم برای اینکه یه کمکی گشنم بود
و یکمکی دلم هوای شیرین عسل کرده بود ...
یه 7 یا 8 تایی گرفتم و خوردم ...
اونم به طور تنهایی...
آخه کسی نبود که بخوام اونو شریکش کنم ...
البته الان نه اون مدرسه مدرسه ی پسرونس و نه اون دکه مغازه داری داره ...
خوب حالا رسیدیم به جای اصلی ماجرا ...
قبض تلفن ... قبض تلفن ما همیشه 5 تومنی میومد ..
اونم از نوع بین شهریش و کلا داخل شهر به زور 700 تومن میشد . ولی ایندفعه ... فقط 9 تومن پول داخل شهر شد و یه 1000 تومنی پول بین شهری ...
خوب اینا برمیگرده به زیاده روی من در اینترنت ؟؟؟ نه ... اینا رو خان داداشم تو اینترنت گذاشت رو دس بابام ... بابام هم کلی کفری شد ... و من هم با دلایل منطقی اونو آرومش کردم ... (چیه میخوای بگی 10 تومن پول نیس ؟ خوب معلومه نیس ... مسئله بر میگرده به زیاد اینترنت مار کردن ما نه به پول قبض تلفن) خوب دیگه ... مثل همیشه زیاد حرف زدم ... اما ...
اونطرفا اومدی قدمت بر چشم ... من همیشه هوای دوستامو دارم ... در ضمن آپ کردم البته اصلا آپ خوبی نشده ولی از هیچی که بهتره

نهال دوشنبه 15 بهمن 1386 ساعت 03:44 ب.ظ http://Fazmetr.blogsky.com

سلام

منم آخرین دفعه تابستون بود کوتاه کردم ....مژگان برام کوتاه کرد ....خیلی خوب بود اما الان دوباره بلند شده !اع بدم میاد از موی بلند .....

منم سه بار با کله به زمین اثابت کردم !
مواظب باش ..

مژگان ؟؟
ااا خب تو هم مواظب باش دختر جون خطرناکه ..
بوووسس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد