دختر توی آینه

ابر وباد ودریا گفتن حس عاشقی همینه ...

دختر توی آینه

ابر وباد ودریا گفتن حس عاشقی همینه ...

....

۱- همیشه این فکر که اگر یه روزی پیشمون نباشن ناراحتم کرده ... مامانی بابایی رو میگم ... بابایی جدیدا خیلی از این حرفا میزنه .. همش میگه دیگه دوره ی ما تموم شده ... بیخیال دوس ندارم حتی بهش فک کنم !!

۲- چه برفیه ... دوس داشتم امشب چند ساعتی توی خیابون قدم میزدم ! یا توی ماشین میشستم و دور میزدم !! به هر حال خوش میگذشت ... تمام خیابونا و ماشین سفید پوش شدن !!!

۳- گفتم سفید پوش .. مامان چند شب پیشا تلویزیون نگاه میکرد  میگه ایران سفید پوش شده از برف !! نمیدونم چرا ییهو از تو اتاق گفتم آره کفن پوش شده !!! نمیدونم چرا این حرفو زدم ! فقط دیگه رگبار کلماتی بود که به طرف من پرتاب میشد اونم با چه حرصی  !!! : " یعنی که چی ؟ من میگم سفید پوش تو ذهن خودم میاد مثه عروس !قشنگ !زیبا ! اونوقت ذهن منفیه تو .... !!!"  نمیدونم واقعا ! نمیخوام بهش فک کنم ! به منفی شدنم ! حتی نمیخوام انگار برای خوب بودن تلاشی هم بکنم ... از این موضوع ناراحت نیستم ... خوشحالم نیستم ... انگار دوباره تو برزخم ... یه مدلی که برام فرقی نداره چیزی !!

۳- بعضی وقتا فک میکنم بعضیا چاپلوسی میکنن یا یه جاهایی میخوان خرم کنن انگار !! و این تنها باعث میشه که بدم بیاد ازشون !!! نمیدونم چرا تو تمام طلع بینیا نوشته که یه مردادی از چاپلوسیو تملق گویی خوشش میاد !! من که اینطوری نیستم ! ممکنه دوس داشته باشم برای کاری که کردم ازم قدردانی بشه یا یه تعریف کوچولو ...اما نه اینجوری ... که متاسفانه اونم نمیشه !!! چمیدونم چی باید گفت ... دوس ندارم این مساله رو اینجا خیلی بازش کنم ... آخرش میرسه به کسانی که هیچ وقت دوس ندارم بقیه در موردشون طور دیگه ای فک کنن ... اما انگار اونا اینو نمیفهمن !! چمیدونم بیخیال ...

۴- محیا جونم میگفتش که چرا انقدر کتابی مینویسی اینجا ... بهش گفتم حسه دیگه هر دفعه یه جوریه ... حالا محیا جون ببین این دفعه حسمون تغییر کرده ...

۵- نوش نوشی میگه گریه آدمو در میاری با این نوشته هات ... میدونما ... اما کاریش نمیتونم بکنم !!! چمیدونم تنها راهیه که یکم خالی میشم !!!

۶- دایی امشب که مارو رسوند خونه یه آهنگایی میذاشت من خیلی تعجب کردم !!! اونم از خودمونه انگاررر !!! یه تیکه ی آهنگه این بود :" جای این که عاشق زار تو باشم آرزو دارم عذادار تو باشم !!! " خیلی بده ها آدم یه همچین آهنگایی رو گوش بده .. نمیدونم کدوم بدبخت شکست خورده ای بود خواننده اش !!!

 ۷- گفتم شکست خورده ! من هیچ وقت فکر نمیکنم که تو عشق شکست خوردم !! این حرف به نظرم بی معنیه ! مگه جنگه ... که پیروزیو شکست داشته باشه ؟؟؟

۸- به نظر من عاشقا چند دسته اند : 1)کسایی که واقعا عاشقن . Chiseling I Love You  2)   کسایی   که  فکر میکنن عاشقن اما در واقع هنوز نیستن Love Gaze  ! 3)کسایی که عاشق نیستن اما اداشو در میارن Yowza! 4) کسایی هم هستن که عاشقن اما نمیخوان باشنRaining Hearts ! " به نظر من حالت دسته ی دوم خیلی بدتر از همه است چون یه جورایی تکلیفشون مشخص نیست !"





نظرات 15 + ارسال نظر
mxu شنبه 22 دی 1386 ساعت 05:10 ب.ظ

mxu شنبه 22 دی 1386 ساعت 05:13 ب.ظ http://www.mxu.blogsky.com

سلام آیدا خانوم
(آیدا خانوم نوشتم چون اوندفعه که نوشتم آیدا جون جوابمو ندادی)
وبلاگ قبلیتو که تمتم و کمال تو هارد دیسکم دارم
این یکی رو به خاطر حجم درسام هنوز نخوندم ولی ذخیره میکنم تا بعد بخونم
وبلاگ مذهبیمو با چند تا مداحی آپ کردم یه سر بزن
www.mola-ali.blogsky.com
تا بعد خدانگهدار

ع شنبه 22 دی 1386 ساعت 09:55 ب.ظ http://www.wxyz.blogsky.com

اون آهنگ ماله ستاره...ای چپاولگر تو ای وحشی تر از ببر ..وحشیانه هم بمیری گر کنی صبر...عاشقم کردی و رفتی از کنارم...رنگ خاموشی کشیدی بر بهارم...ای پری و انس و جن با تو همه قهر...مرگ تو آیینه بندان میکند شهر....این آهنگ اولین آهنگ موج منفی پاپ در ایرانه...به هر حال باحاله...طرف بدجوری به شاعر ضد حال زده ...در مورد تملق گفتن دیگران هم علتش شاید اینه که تو گاردت بستس و اونا راه دیگه ای برا بدس آوردن دلت ندارن...واسه طالع بینیم من شهریوریم...همش درسه...واسه کفنم نگفتی کفن دو تیکه یا سه تیکه آخه کفن مردونه زنونه داره....اینو طرف تو امتحان عقیدتی طرف از عموم پرسیده بود!!!

مرسییی ... راستشو بخوای جرات نکردم بپرسم خوانندش کیه !! نمیدونم چرا ؟!!!
و دل من اینجوری بدست نمیاد !!!‌
نمیدونم دیگه فقط کفن بود !!!

mxu یکشنبه 23 دی 1386 ساعت 10:56 ق.ظ http://www.mxu.blogsky.com

سلام
ممنون که اصلا تحویل نمیگیری
من که اصلا ناراحت نشدم
یعنی شدم ولی اصلا به روی خودم ......
حالا درسا و مشکلات نمیزاره به وبلاگم سر بزنی ، لااقل تو همین قسمت یه علیک سلام که میتونستی برام بزاری که دلم خوش بشه به اینکه هنوز یه نفر هست که به نظراتم اهمیت میده .
خوب دیگه زیادی از دستت شاکیم ولی بهت حق میدم ....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
در مورد عاشق ها هم یه گروه یادت رفت کسایی که عاشقن و هیچ کسی اونا رو درک نکرد (البته میشه یه جورایی جزء همون گروه اول حسابشون کرد)
تا سلامی دوباره
و طلوعی نو
BY

سلاااامم
بابا به خدا از رو منظور نیست !!! من همه ی کامنتا رو جواب نمیدم باور کن ... اگه حرفی باشه برای گفتن که حتما میگم ... اگرم نیومدم همباید بگم من از نوحه خوشم نمیاد ...
ولی به هر حال ممنونم که همیشه به یاد هستی و میای اینجا :))
آره همون جزو دسته ی اول حسابشون کن ...

رفوزه یکشنبه 23 دی 1386 ساعت 11:08 ق.ظ http://partizanha.blogsky.com

حالا آهنگهایی که داییت گذاشته خیلی خوبه!!
آهنگ جدید نفرین از محسن چاوشی رو نشنیدی!؟ : الهی تو بمیری من نمیرم....سر قبرت بیام پارتی بگیرم...الهی سرخک و اوریون بگیری....تب مالت و بلای جون بگیری....الهی از سرت تا پات فلج شه .... کمرت بشکنه دستت قلم شه ....الهی حصبه و ام اس بگیری....سر راه بیمارستان بمیری.....الهی کور بشی چشمات نبینه....بمیری گم بشی حقت همینه
راستی تو دسته بندی عاشقا گزینه (هیچکدام) یادت رفت!

اه اه .. چقدر نفرت انگیزه این جور آهنگاااا ... (از این صورتک سبزا !)
آخه ۴ تا گزینه تکمیله دیگه :)))

sh.kh یکشنبه 23 دی 1386 ساعت 09:11 ب.ظ http://khodaam.persianblog.ir

1. Adam bazi vaghta manfi mishe, khobe zood jelosho begire chon bad az ye modat afsorde mishe..
2. Be nazare man nafare 4 kheyli kolash pase mareke hast!! Chon be khod sansori oftadan!!

Oliera دوشنبه 24 دی 1386 ساعت 10:36 ق.ظ http://olier.persianblog.ir

من اون دختر توی آینه رو میشناسم...
.........................بابایی

چه طور؟؟

mxu دوشنبه 24 دی 1386 ساعت 03:42 ب.ظ http://www.mxu.blogsky.com

سلام آیدا خانوم
ممنون که به کامنتم جواب دادی
میدونی چیه اگه یه نفر جواب سلاممو نده احساس ک.چیک بودن و حقارت بهم دست میده ولی خوب حالا که اینجوری جواب دادی اشکال نداره خواستی جواب بده نخواستی نده .
من به هر حالت مزاحم اوقات وبلاگیت میشم .
اگه دوست داشتی بدونی وقتی من مردم چی میشه یه سر به این پستم بزن .
چون تا سه هفته ی دیگه پاکش میکنم .
پس .........
راستی از اینکه از نوحه خوشت نمیاد از یه جهت خوشحال و از یه جهت ناراحتم . (دلیلشم به خودم ....)
بازم میام .
فعلا خدا نگهدار

چرا تو ناراحت یا خوشحال باشی واسه خوش اومدن و نیومدن من از نوحه ؟؟!!! (کلا اینم به خودم ...)

[ بدون نام ] دوشنبه 24 دی 1386 ساعت 05:37 ب.ظ http://www.wall.blogsky.com

سلام
نمی دونم اما آدم ها می تونن هر طوری که به دیگری آسیب نرسه فکر کنن....نظر بدن و....
اما می دونی گاهی ما تو عشق شکست می خوریم که فکر می کنیم عاشقیم اما واقعا نیستیم...یا اینکه طرفمون نیست...و راحت خودمون را گول می زنیم....

سام علامه دوشنبه 24 دی 1386 ساعت 07:28 ب.ظ http://allamehonline.blogsky.com

به من مومن نگو وقتی که حتی ، واسه یه لحظه هم عاشق نبودم
به من که این همه از رستگاری فقط دم می زدم ، عاشق نبودم

آیدای عزیز عشق تصویری است از یک اتفاق سبز چشم های خویش را بگشا .......!

م س ا ف ر سه‌شنبه 25 دی 1386 ساعت 02:05 ق.ظ http://sheva.blogsky.com

شاید دسته ی دوم بلاتکلیف باشن اما حداقل سرخوشن اما دسته ی سوم به نظرم وضع فصاحت بارتری دارن.البته باز به این بستگی داره که عشق رو چی معنی کنیم.
ممکنه با یک تعریف از عشق همه ی آدما عاشق به حساب بیان ولی با یه تعریف دیگه هیچکس عاشق نباشه.واسه همین بین دو دسته ی اول هیچ مرزی وجود نداره.
اصلا مگه عاشق تعریف داره؟یعنی اصلا نمیشه گفت که فلانی عاشقه و بهمانی عاشق نیست.چون نگاهها به عشق متفاوته.

نه نداره ... واسه همین منم اولش گفتم به نظر من یعنی به تعریف من ..:)) خلاصه ککه هرکی یه جوری عاشقه ... :)

mxu سه‌شنبه 25 دی 1386 ساعت 10:19 ق.ظ http://www.mxu.blogsky.com

سلام آیدا خانوم
خوب دوباره زود قضاوت کردی
قرار بود بعد از وبلاگ i-die.blogsky دیگه از مردن و اینجور حرفا چیزی به زبون نیارم
و سر قولم هم هستم
اما شیوه ای بهتر از این برای محک زدن یه دختر که قلبی پاک داره پیدا نکردم
میدونم که دوباره زیاده روی کردم
اما عوضش از این کارم احساس رضایت میکنم.
تا سلامی دوباره دوست عزیز

چی بگم والا ....

نهال سه‌شنبه 25 دی 1386 ساعت 01:12 ب.ظ http://Fazmetr.blogsky.com

سلام
نوشته ات رو با یه فونت مخوفی میبینم که خیلی سخته خوندنش ...سری پیش هم بهت سر زدم اما باز نتونستم بخونم ....
در باره ی برف نوشتی که همه چقدر زیبایش مجذوبت کرده ..منم این چند روز زیاد لبه ی پنجره بودم زیاد به بیرون نگاه کردم اما کسی اجازه ی بیرون رفتن به من نداد !

سلام عزیزم ...
ووااا چراا؟؟ مجلی که نداره فونتم ... نکنه که اول صفحه کامنتو باز میکنی بعدش میخونی ؟؟ آخه خودم که اینکارو میکنم هر جایی همینجوری میشه ! نمیشه خوندش !!
چراااا عزززیییییزززززمممم؟؟

وحید چهارشنبه 26 دی 1386 ساعت 02:09 ق.ظ http://www.arinoos.com

سلام
مطالب قشنگی بود.
خوشحال می شم با شما تبادل لینک داشته باشم.

محمد چهارشنبه 26 دی 1386 ساعت 01:00 ب.ظ http://www.shanc.blogsky.com

سلام
وبلاگت خوب بود یه چیزاییشو خوندم سیو میکنم بعدا همشو میخونم. طالع بینیا الکیه جدی نگیر.
هر کسی دوست داره ازش تشکر کنن البته نه همه جا.منم یه موقعایی بد بین میشم خیلی یعنی بیشتر اوقات. دوست ندارم اینجوری باشم ولی هستم نمیدونم چیکار کنم که راحت اعتماد کنم. نمیتونم به یکی اعتماد کامل کنم شاید به خاطر اینه که نامردی زیاد شنیدم و دیدم یا زیاد میرم تو عمق مسائل.
خوب خوشحال شدم امیدوارم نظرکی بدی و بخونی قبلش البته. فعلا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد