دختر توی آینه

ابر وباد ودریا گفتن حس عاشقی همینه ...

دختر توی آینه

ابر وباد ودریا گفتن حس عاشقی همینه ...

خواب های واقعی ...

اینروزها همه جوره میگذرم از همه چیز و باز هم  کم میاورم ! چقدر خواب آلودم ...چقدر سنگینم ... کابوس هایم مرا رها نمیکنند!!! و فکر میکنم این آخر دیوانگیست ... من خوبم ...باور کنید که خوبم ... اینها همه توهما ت بیچارگی است ! اینها همه افکار مریضیست که همچنان مغزم را از تو متلاشی میکنند و قلبم را دوباره و ده باره میشکنند !!! دیشب خواب دیدم دوباره خوابش را دیدم و امروز آن عکس ها ... همان ها بودند ... گرچه خوب و واضح به یاد نداشتم ... اما میدانستم چیزی را که در خواب دیده ام خواهم دید ... و دیدم و انگار یکی در خواب به من گفت که آنجا برو ... حتما خواهی دید !! من پیشگو نیستم ! هیچ از آینده نمیدانم ... اما انگار هنووز میفهمم که او چه میکند و روز به روز بیشتر میفهمم ! او حتی دیگر مرا نمیبیند اما من او را روز به روز بیشتر میفهمم !!! حتی اگر بخواهم یادش را از خود دور کنم !!! اشک ها هم دیگر کمکی نمیکنند! درست است که دیشب با فکرش خوابیدم ... اما خوابی که دیدم عین واقعیتی بود که امروز دیدم !!! نمیدانم چرا باید اینگونه باشد ! نمیدانم حکمتش در چیست ! اما خوب میدانم که اینها با تاروپود من گره خورده اند !!! و میدانم که تا آخر عمر اینها را با خود این طرف و آن طرف خواهم کشید ...

نظرات 6 + ارسال نظر
پسر شاد چهارشنبه 12 دی 1386 ساعت 12:23 ق.ظ http://funboys.blogsky.com

ســــــــــلام
خسته نباشید وبلاگ شما خیلی با حال بود راستی به وبلاگم یه سری بزنید می خوام نظرتون رو بدونم
منتظرتم بای

سلام خسته نیستم ... چیش باحال بود؟؟؟؟
ببخشین من اوطولا ی همچین نظراتی رو تائید هم نمیکنم چه برسه سر بزنم !!!!!

یه غریبه چهارشنبه 12 دی 1386 ساعت 12:29 ق.ظ

سلام
وب جالبی دارید.....ولی به ۱۸ سال سن شور و شوقی بسیار بیشتر می خوره...یه ذره برام عجیب بود ...

آرزو می کنم وبلاگتون بسیار شاد تر از امروز باشه
الا بذکر الله تطمئن القلوب

جان کوچولو چهارشنبه 12 دی 1386 ساعت 12:52 ق.ظ http://khandestan.blogsky.com/

زندگی زیباست
زندگی آتشگهی ویرانه پابرجاست
گر بیفروزیش
رقص شعله اش
از هر کران پیداست
ورنه خاموش است و
خاموشی گناه ماست

بابا اینقدر ناراحت نباش(اولین باره اینجا سر میزنم، ببخشید اگه خیلی صمیمی حرف میزنم)

به زندگیت نشاط بده، زندگیت رو بیفروز، اینقدر تو خودت نباش.
بیا به وبلاگ من یه سری بزن تا برای چند ثانیه هم که شده بخندی بابا، تو دیگه خیلی غمگینی.
من دوتا وبلاگ دیگه هم به نام های دانستان وجملستان دارم. از توی خندستان و از قسمت وبلاگ هی دیگر خودم می تونی به اون دو تای دیگه سربزنی. اگه نظر هم بدی خیلی خوشحال میشم. راستی آیدا خانوم یا آیدی تون رو تو نظرات بنویسین تا ما شما رو اد کنیم یا شما ما رو اد کنین تا ما بتونیم شما رو اد کنیم (شیر تو شیر شد یا اد تو اد شد؟) تا بتونیم هر چه سریعتر به روز شدن خندستان رو بهتون اطلاع بدم تا هر چه سریعتر از غم بیرون بیاین.
در ضمن از نوشتن جملات زیر در قسمت نظرات وبلاگ خودداری نمایید لطفاً:
--من آیدی ندارم
--من خیلی وقته دیگه چت نمیکنم

به خاطر پرحرفی هم ببخشید

باتشکر.همیشه شاد باشید.جان کوچولو

کامبیز چهارشنبه 12 دی 1386 ساعت 03:25 ق.ظ http://kambiz-64.blogsky.com

ما هر چه را که باید
از دست داده باشیم٬ از دست داده ایم
ما بی چراغ به راه افتادیم...

فرزاد چهارشنبه 12 دی 1386 ساعت 12:32 ب.ظ http://petti.blogsky.com

سلام آیدا جان
ممنون که اومدی و نظر خودتو گفتی
ببخشید که در مورد پستت کامنت نمیذارم...
اصلا حال ندارم...
حالم بده...
ببخشید !
روز خوبی داشته باشی

نوشزاد جمعه 14 دی 1386 ساعت 06:53 ب.ظ

ااااا
آیدا یچی بهت میگما
مگه نمی دونی من آرزوم چیه؟؟؟

چیه آرزوت ؟؟
که من برم ؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد