دختر توی آینه

ابر وباد ودریا گفتن حس عاشقی همینه ...

دختر توی آینه

ابر وباد ودریا گفتن حس عاشقی همینه ...

زمستان

اولین روزهای زمستان را پشت سر میگذارم .هنوز از برف خبری نیست ... فقط سرد است . انگار من هم دوباره آماده میشوم برای یخ زدن ... وقتی برف ببارد من دیگر کاملا یخ بسته ام ... یاد آن روزها مرا رها نمیکند ...یاد آن گریه ها ..آن چشم های پف کرده ی بی روح و آن خودکشی های روزانه  مرا رها نمیکند! اما فقط یادشان باقی مانده است و حسی که رو به سردی میگراید ... خدای من این چه بود که مرا اینگونه در بند خود گرفتار کرد ... عشق یا هر چیز دیگری که نامش را بگذاریم مرا نابود کرد ... و آن زمستان بددترین روزهای عمرم بود که سپری شدند و رفتند و گذشتند و من ماندم و خاطراتی با خودم !! وتنها خودم ... . هنوز به یاد میاورم آن روزهای برفی را و آن اشک های یخ زده را و آن غم سنگین جدایی را ! و عشق از کف رفته ای را که از اول هم برای من نبود ! میترسم از خودم از او و از هرکسی که بخواهد دوست داشتن را به یادم بیاورد و می اندیشم که چگونه شیرین ترین لحظات زندگیمان را از دست مییدهیم و بعد به سوگ جدایی از آنها تا اخر عمر تنهایی را به جان میخریم !

نظرات 7 + ارسال نظر
sh.kh پنج‌شنبه 6 دی 1386 ساعت 11:42 ب.ظ http://khodaam.persianblog.ir

Inja baroone, daem shayad mihkhad adama ro beshore..

کامبیز پنج‌شنبه 6 دی 1386 ساعت 11:52 ب.ظ http://kambiz-64.blogsky.com

سلام
امیدورام حالتون خوب باشه
خونه جدید مبارک
خیلی قشنگ می نویسید.
موفق باشی

نوشزاد جمعه 7 دی 1386 ساعت 08:52 ب.ظ

به به منزل نو مبارک!
میگفتی بیایم کمک
عزیزم ایشالا اینجا بهترین خاطرات زندگیتو بنویسی

میسی عزیزم ...
نه اینجا جاش نیست !!!!

آرش شنبه 8 دی 1386 ساعت 02:15 ق.ظ http://www.setarehbaran.blogsky.com

چه بی سر و صدا بدون اینکه خبری بدی اسباب کشی کردی اومدی اینجا
آخه علتش چیه؟؟؟

علت خاصی نداره ... خبر دادن هم نمیخواد خب هرکی بخونه (دختری در ماه ) رو میبینه آدرس جدید رو دیگه مثه تو ... نه؟

هومن شنبه 8 دی 1386 ساعت 10:49 ق.ظ http://www.hoomy.persianblog.ir

مبارکه...
آره تویی و خاطرات گذشتت همیشه...ولی یه کمم به فکر اون خاطراتی باش که قراره در آینده ثبت بشن برات..تا بعد ها که باز هم مثل امروز و هر روز به خاطرات گذشتت فکر می کنی حالت بهتر باشه از امروز...
امیدوارم که در آینده خاطرات خیلی خوبی داشته باشی...و همیشم موفق باشی..

سلام آیدا جون خوبی؟
حالا کی بی معرفته عزیزم؟ یه خبر هم نگرفتی از من. عیبی نداره گلم
خونه جدیدت رو بهت تبریک می گم و از صمیم قلب آرزوی موفقیت برات می کنم
عیدت هم مبارک
من آپم
موفق باشی آیدا جان

سلام...
معرفت کجا بود ؟؟؟ به خدا من درس دارم ...همینجاشم به زور میام !!!‌باور کن ... بذار این ۶ ماه بگذره !

سید محمود جوادی یکشنبه 9 دی 1386 ساعت 09:41 ب.ظ http://www.jawadi.persianblog.ir/

سلام
با یک کاریکاتور از ترور بی نظیر به روزم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد